Oppbevaring av corydoras egg.

Hei, Har hørt om noen som har sagt at man får kjøpt sånne plastbokser på nettet, men jeg kan ikke finne det noe sted på nettet, men jeg vet også ikke helt hva jeg skal søke på for å finne det på nettet da, Vil helst ikke bruke en 2 l isboks, Da blir det veldig vanskelig å se yngelen
Sorry har ikke noe link men hvis du søker på esay breeding boks eller noe sont (unnskyld får bare 4+ i engelsk . Så er ikke akkurat toppfaget for meg )
Men søk på det på ebay så finner du den er nok ingen i Norge som fører den
Vil ikke ha noe fødekasse, Vil ha helt enkle bokser som man kan ha vann oppi og feste på akvarie, Sånne som de bruker i dyrebutikken!
Easy breeding box
Hei Tobbe her er boksene som mange bruker.
Du trenger kun en luftpumpe i tilegg.
Easy Breeding Box
Jeg kjøpte mine fra VioVet Online Pet Store og var kjempe fornøyd.
Er du heldig kan du få kjøpt 3 stk for under 200.- kr grensen til toll.no
(Du kan skjekke hva pundet vil så i for neste uke hvær fredag ettermiddag.)
Da slipper du moms på frakt.
Frakten teller ikke med ved denne 200 kr grensen kun hva du har betalt for varene.
Omregnings kalkulatoren til toll.no finner du her:
Tollkalkulator på høyre side
tobbe44
Vil ikke ha noe fødekasse, Vil ha helt enkle bokser som man kan ha vann oppi og feste på akvarie, Sånne som de bruker i dyrebutikken! :)


Jeg kjønnet det! Men det er absulut det beste for cory !

Å hvis ikke det passer så ta deg en tur til Amundsen (aqumainas) den beste nettbutikken. Han har også helt gjennomsiktig bokser du kan sette/henge på karet.

Han er absulut til å anbefale!! Han har også mye snadder (coryer og slikt).
Buskiz
Hei Tobbe her er boksene som mange bruker. Du trenger kun en luftpumpe i tilegg. [URLBLOCK1] Jeg kjøpte mine fra VioVet Online Pet Store og var kjempe fornøyd. Er du heldig kan du få kjøpt 3 stk for under 200.- kr grensen til toll.no (Du kan skjekke hva pundet vil så i for neste uke hvær fredag ettermiddag.) Da slipper du moms på frakt. Frakten teller ikke med ved denne 200 kr grensen kun hva du har betalt for varene. Omregnings kalkulatoren til toll.no finner du her: [URLBLOCK2]


Tusen takk! endelig en som fant dette for meg
tobbe44
Vil ikke ha noe fødekasse, Vil ha helt enkle bokser som man kan ha vann oppi og feste på akvarie, Sånne som de bruker i dyrebutikken! :)


Da er det en fiskeposeholder du er på jakt etter!
Den finner du her: Fiskeposeholder

Jeg har prøvd mange varianter av cory oppdrett og jeg vil si at den beste for meg var easy breeding boksene.
Så sant du ikke lar bare eggen være og lar dem fødes opp i moderkaret

Skal du bruke fiske pose holderen må du ha et par stk til hvær egg legging da du hele tiden må bytte boks og overflytte yngel pga renhet, dette slipper du litt letter med breeding boksene.

En annen måte jeg har gjort det på er og kjøpe fødenett og slippe eggene oppi.
Her finner du det: Fødenett
Buskiz
[QUOTE=tobbe44]Vil ikke ha noe fødekasse, Vil ha helt enkle bokser som man kan ha vann oppi og feste på akvarie, Sånne som de bruker i dyrebutikken! :)


Da er det en fiskeposeholder du er på jakt etter!
Den finner du her: Fiskeposeholder

Jeg har prøvd mange varianter av cory oppdrett og jeg vil si at den beste for meg var easy breeding boksene.
Så sant du ikke lar bare eggen være og lar dem fødes opp i moderkaret

Skal du bruke fiske pose holderen må du ha et par stk til hvær egg legging da du hele tiden må bytte boks og overflytte yngel pga renhet, dette slipper du litt letter med breeding boksene.

En annen måte jeg har gjort det på er og kjøpe fødenett og slippe eggene oppi.
Her finner du det: Fødenett


Du er god på linker du
palett chikliden
[QUOTE=Buskiz][QUOTE=tobbe44]Vil ikke ha noe fødekasse, Vil ha helt enkle bokser som man kan ha vann oppi og feste på akvarie, Sånne som de bruker i dyrebutikken! :)


Da er det en fiskeposeholder du er på jakt etter!
Den finner du her: Fiskeposeholder

Jeg har prøvd mange varianter av cory oppdrett og jeg vil si at den beste for meg var easy breeding boksene.
Så sant du ikke lar bare eggen være og lar dem fødes opp i moderkaret

Skal du bruke fiske pose holderen må du ha et par stk til hvær egg legging da du hele tiden må bytte boks og overflytte yngel pga renhet, dette slipper du litt letter med breeding boksene.

En annen måte jeg har gjort det på er og kjøpe fødenett og slippe eggene oppi.
Her finner du det: Fødenett


Du er god på linker du

hehe ja hva skal en gammel mann som meg finne på nå, nå som du har kjøpt nesten alt jeg har igjen av fisk ))))))
Ja, bare si ifra hvis du har mer å selge
Tusen takk for nydelige fisker du. De koser seg
Mye fint du hadde. Å kult å se noen som får til planter så bra.


Dette blir vel litt kupping av tråden.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap