- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Hvilke l-maller?
Hvilke l-maller?
Hei, jeg har noen L-maller som jeg trenger hjelp med å identifisere!
Blir kjempeglad for all hjelp! Gjerne samme svar fra flere som mener det samme, da blir jeg bare mer sikker på hvilken type de er!
Det blir desverre ikke de beste bildene.. beklager det. De jeg legger ut er resultat av mye tålmodighet og flaks!
Har tilsammen 7 maller jeg ikke vet hva er fornoe!
Bilde 1 og bilde 2 er av samme fisk, bilde 3 er av fisken fra bilde 1 og 2 til venstre og en annen.
På forhånd tusen takk!
Blir kjempeglad for all hjelp! Gjerne samme svar fra flere som mener det samme, da blir jeg bare mer sikker på hvilken type de er!
Det blir desverre ikke de beste bildene.. beklager det. De jeg legger ut er resultat av mye tålmodighet og flaks!
Har tilsammen 7 maller jeg ikke vet hva er fornoe!
Bilde 1 og bilde 2 er av samme fisk, bilde 3 er av fisken fra bilde 1 og 2 til venstre og en annen.
På forhånd tusen takk!
Postet 12.02.12 kl 15:39
Postet 12.02.12 kl 16:00
Jeg synes den mallen på bilde nr. to i siste innlegg ser ut som en L333?
Postet 12.02.12 kl 16:33
Postet 12.02.12 kl 17:14
Postet 12.02.12 kl 18:28
Postet 12.02.12 kl 18:39
Syns det ser ut som L66 har sterkere farger enn mine, og kanskje noe lengre spor også? Mine er fortsatt veldig små da. Men mulig det er det jeg har!
Er meget mulig de jeg har to av er L136! Synes de ligner mye!
Holder fortsatt en knapp ved at det kan være en ancistrus sp. L180 jeg har en hannfisk av.
Den siste enslige vet jeg fortsatt ingenting om. Kan prøve å få til noen flere bilder
Takk for tips!
Er meget mulig de jeg har to av er L136! Synes de ligner mye!
Holder fortsatt en knapp ved at det kan være en ancistrus sp. L180 jeg har en hannfisk av.
Den siste enslige vet jeg fortsatt ingenting om. Kan prøve å få til noen flere bilder
Takk for tips!
Postet 05.03.12 kl 14:06
Postet 15.03.12 kl 15:47