Veldig aktive corydoras sp.black

Var en tur innom Fagernes å fikk øye på Corydoras sp.Black. De blunket så søtt og vips endte de i Sogndal Var ute etter en aktiv og sjarmerende cory, og det kan jeg mildt sagt si jeg har fått. Er det vanlig at disse svarte skjønnhetene er så aktive? De svimser langs rutene i ett sett, avbrutt av litt barting i sanden. Kan ikke huske at mine gamle Aeneus var så aktive.. Nydelige er de, de skaper definitivt liv og røre.
Mine er også sånn; vimser over alt, leker seg i strømmen fra utblåset, legger seg på rekke og rad ved frontglasset, og er skikkelig i veien når jeg skal gjøre noe i karet
Inaktiv bruker
Det er vell med dem som andre coryer, det er som sjødragan i Bælevåg. (kommer og går)
Jeg ser at pygmecoryene mine kan finne på akkurat det samme, bare de får det for seg at de vil ha det litt gøy.
Godt å høre det er fler som er av den typen :P De ser ut som å kose seg hvertfall med vimsingen sin. Sjarmert meg har de hvertfall. Trenger ikke tv lenger.
Stort sett er vel alle coryer aktive når de kommer i et nytt kar ,men sp. black er en veldig sosial cory som er mye fremme og ikke av den skye arten . Så grattis med en flott Corydoras
alle mine corydoras oppfører seg slik,de danser og leker over hele karet,,de er så sjermerende og kjekke å se på ) jeg har mange filmer der spesielt pandane mne danser og leker i et ) men mine black slår seg gjerne med )
Egg =)
Ja i dag var de ekstremt aktive hvertfall... hehe. Syns oppførselen var noe endret da lyset kom på- Kanskje ikke så rart, 3 hanner og en hue som driver helt vilt på. Spennende å se, tipper det blir et herremåltid for tetraen i karet. hehe. Spennende å se lek og oppførsel Blir ikke mye helgevask i dag hvertfall. hehe. God helg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap