Molly

Har 3 spørsmål jeg ønsker svar på:
1. Men det jeg lurer på er om det kommer flere enn de 11 (egentlig 12), ynglene på "gul" molly??? Hva er normalt å få???
2. Jeg lurer også på hvor fort yngelen vokser?
3. Hva som er best å fore dem med??? Husker jeg brukte knust for sist gang, men er det noe bedre å bruke???
Inaktiv bruker
Ja, det kan komme bra mange fler. Gul molly er vell egentlig ikke en egen rase.

Det varierer hvor fort de vokser, men med næringsrik mat og gode vannverdier bør de vokse ganske fort.

du kan fore med knust flakfor, artemia og mygglarver, hvis du varierer med diss 3 bør de få variert og næringsrik mat.
17 mai barn
Jeg fikk 32 stk på førstefødende molly. dem heter egentligt black molly selv om dem hovedsakligt er gul og hvite. husker ikke grunnen til at dem fikk navnet black molly i farta.
hvis jeg ikke husker feil i farta så er det normalt med alt fra 20 til 60 unger hver gang dem føder. jeg fikk egentlig mere en 32 stk men to døde med engang og noe ble slukt av mora rett etter fødsel.
jeg har foret dem med tetra sin type yngelfor i tilegg til at dem får litt frosne røde larver men det ville dem ikke ta til seg før etter 4-5 dager.
lykktil videre og ikke glem at du finner mye info om fisker ved å søke på dem og lese det som står om dem her inne. er lett å se hva dem liker av for temp plass etc og hvordan dem yngler
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap