Hvilken algesuger er dette?

Jaa, er litt usikker, så lurte på om noen som visste hvilken det var.
Kjøpte det i en dyrebutikk når jeg hadde lite peil på akvarium, kjøpte den sikkert i januar februar.
Var bare disse bildene jeg hadde da..
Ser veldig ut som en vanlig ancistrus...
Ja men når jeg søker på ancistrus i søkefeltet for og få vite mere om den, kommer det bare opp maange sånner forskjellige ancistrus fisker med mange forskjellige navn.. Haha er ikke helt klok på de dere :p
Det er nok snakk om den vanlige ancistrusen.

Ancistrus
Da er vell min en jente.. Hvis det er det ser det ut til at jeg må bytte ut det kule navet..
Da får hun hete poppelina istedenfor poppis.
Er det en jente, siden hun ikke har fått sånn "bart greie" ?
Tok et par bilder av Poppis/poppeline...
Også måtte jeg jo bare ta bilde av akvakongen, han kommer liksom frem med en eeeneste gang jeg kommer med kameraet
Hvor
stor er den?

Den ser liten ut på bildene og om den er en liten jypling vil den nok ikke ha hatt tid til å gro all verden med barter ennu. Da er det vanskelig å bruke bartene for å fastslå kjønn.
Den er egentlig ikke noe stor.. Vet ikke hvor lang/stor den er.. Men fikk den i Januar Februar eller noe sånn, vet ikke hvor fort de skal vokse, den er i et 54 liters kar.
Vekst kommer an på så mangt
men om den er 3-4 cm nu tror jeg vanskelig man kan se kjønnet utfra barter.
Hvor fort vokser dem egentlig? Har sommerferie nå, lenge siden jeg tok fram linjalen min.. Glemmer fort, hehe, må skjekke
Det kommer veldig an på
hva den får å spise etc. Men du har MASSE god informasjon om denne fisken i den artikkelen her.
Det skulle vel ta ca. 2 år før de ble kjønnsmoden, så det tar litt tid før bartene kommer om fisken din er en herre.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap