Klubbmøte i bergen akvarieklubb (26.09.2012) (bergen akvarieklubb)

Se klubbens hjemmeside for mer info…
Møtet avsluttes med en liten klubbauksjon som vanlig.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2383]>> Les mer[/URL]
Klubbmøte i bergen akvarieklubb (26.09.2012)
Husk klubbmøte i Bergen Akvarieklubb onsdag neste uke.
Noen som har noe snasent til klubbauksjonen?
Tar med meg MASSE planter.
Vet ikke navnet på de fleste, så da får plante ekspertene si hvilke det er

Tror jeg kan komme, men vet ikke enda, men satser på at jeg kan!
Satser på å komme denne gangen ,om jeg tar med meg noe til auksjonen vet jeg ikke ennå.
Men gleder meg til å komme ,lenge siden sist nå siden jeg ikke kunne komme sist gang .Håper på godt oppmøte og masse gode objekter til auksjonen
Håper det kommer mange ,vi var så godt i gang før ferien så håper på like store oppmøter nå videre fremover.
Nye medlemmer er velkomne , regner med at en ny akvaristvennine av meg kommer

Har dere noe å friste med til auksjonen så bare gi beskjed her
Skal prøve å komme meg nå til uken, får se om den nye skulderen fungerer godt nok...
Ja det var den skulderen din da ,gikk operasjonen bra ?
Tror det, armen henger fortsatt fast og legene ser ikke i bakken når jeg treffer dem i korridorene. Så da kan det jo ikke ha gått så gale som etter alle syv operasjonene i fjor.

Spørs om jeg kommer gjennom metalldetektoren på møtet da, he he... Rimelig mye som er byttet ut med titan der nå... Nå er det iallfall Metal to the bone....
Noen som er sugen på C. Venezuelaneus? Skal prøve å komme meg på møtet i morgen og fange noen slike på veien... Har ikke så mye annet klart for tiden dessverre...
Heisann,
Jeg lurte på å melde meg inn i akvarieklubben og lurte på om det gikk an å melde seg inn på møtet i morgen?
Forsøkte å sende en e-post til klubben men har foreløpig ikke fått noe svar.

Jørgen
Det er bare å komme ,velkommen skal du være

Man kan fint melde seg inn på møtet.
Du kan nog känna dig hjärtligt välkommen (säger jag utan att vara en del av styret). Trevligt folk och givande akvariesamtal kan du förvänta dig och jag tror att det kommer ytterligare några nya personer till mötet.

Hvis jeg melder meg inn i klubben i år, blir det 250kr nå, og 250kr igjen i Januar?
Normalt gjelder det fra jan-des ,men snakk med kasserer Alexander så ordner han sikkert noe
Jag kommer dessvärre inte att få med mig Corydoras habrosus på mötet (som tidigare utlovat). De som är intresserade får gärna kontakta mig på mötet, så ordnar vi det en annan gång.

Kul att du kommer, Lars!
De Corydoras venezuelanus jag köpte (nästan fick) på förra mötet är det full action på. Alla 5+1 har det fint. Det är en pansarmal jag kan rekommendera till andra. Men jag behöver inte flera nu.

Däremot skulle jag behöva en "klick" MIKROMARK (min kultur är död), så det får gärna någon ta med sig.
Hei!
Idag blir det loddsalg siden vi har fått mange fine premier fra Arken Zoo!
Kjekt med sponsorer som støtter klubben

Det er fullt mulig å melde seg inn i klubben på møte.
Jeg må beklage om jeg ikke har fått svart på mailer, mye som skjer på privaten.

Angående kontigent og rabatt utfra når man melder seg inn har vi i styret ikke sett på.
100,- av kontigenten går til NAF og 150,- til klubben.
Så de som melder seg inn i januar får mest valuta for pengene
Vi får se om vi ikke kan ordne det litt billigere siden det er så få møter igjen.
Jeg kommer på møtet i dag, så får vi se hva vi avtaler. =)
Fikser mikroorm til fruen, Johan...
Ahh...

Fikk ikke gått igår, fikk beskjed at jeg måtte på jobb kun noen timer før....

Satser på å komme neste gang! Er tid for akvarier nå
Tilfeldig bekjentskap
© Knuters
Reklame for plussmedlemskap