Nybegynner discus

hva trenger di av vann akvarium åsen lever di villt regntid i amazonas osv=) når er den ca skla kjøpe noen sånde tenkte eg kan dere gi alt av info om di takk=) iredning i akvariumet sov
Begynn med å lese discusforum og beskrivelsen av discus i fiskebasen. Da får du en oversikt over det mest basale vedrørende discus.

Forstår det slik at du er helt nybegynner og at du ikke har fått ditt første akvarium enda. Akvariehobbyen er meget spennende og du vil finne ut at det er veldig mange ulike fisker, snegler, reker, planet og innredninger å velge mellom.

Det er smartest å starte å lese ei god akvariebok før en starter.

Det er vanskelig å få noen til å fortelle en nybegynner hva som skal til for å holde discus, da diskus er fisk som krever mye av sin eier.

Discus er en fisk du bør vente med inntil du har fått noe erfaring med å holde konstante vannverdier osv. Ikke minst bør du ha den tekniske utrustning som skal til for å gi discusen den vannkvaliteten de trenger. Da tenker jeg på rett størrelse på akvarium, nok filter osv. Husk på at discus er et ciklide som liker å gå i flokk. Start gjerne med en flokk på minst ti individer.

Hei igjen
er ikke nybegynner på akvarie har tross alt 4 akvarier hjemme bor på internatt så tenkte eg ett akvarium på pulten
Da vet du sikkert at discus og akvarium på 60 liter er det samme som å putte en hest inn på hybel i 4. etasje i bygård i Oslo sentrum, uten heis.
Nå har vel "Guri" her en hel masse tråder liggende ute om alt mulig rart, og jeg synes det virker veldig som om noen prøver å kaste bort tiden vår

Bare å lese første tråden han/hun la ut, tenker vi har med et troll å gjøre
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap