Akvariereker.no

Hei.
Jeg tenkte jeg skulle bestille fra akvariereker.no. Men har skjønt at det har vært litt om og men der. Er det noen som har bestilt der i fra, fra august og til nå?

Jeg bestilte et 30 liters rekeakvarie derfra i september, og det gikk greit det.
La inn bestillingen søndag kveld, og kunne hente det på posten onsdag.
Godt pakket var det og. Har prøvd å sende mail med noen spørsmål i ettertid, men fikk aldri svar. Fornøyd med varer og leveringstid i allefall.
Har ikke bestillt noe derifra, men har vel sendt 2 e-poster ang produkter. Jeg aldri har fått svar ! Derfor har jeg heller aldri kjøpt noe der..-..
har kun hatt gode erfaringer ved kjøp hos dei, rask og grei levering. Har aldri hatt problemer med å ikkje få svar på mail heller
Jeg bestilte en del ting derfra for noen uker siden. Det meste har kommet i en pakke, men det manglet to ting, hvor en av dem var den desidert dyreste i bestillingen. Har purret på mail og kontakt skjema uten å høre noe.
Da ser det ut til at det har gått seg til for akvariereker.no. Da skal jeg legge inn en bestilling.
Takk for svar alle mann
Styr unna
Kjøpte 6 reker, en Mountain rock viftereke og 5 gule sakurareker. Gikk en 5-6 dager før bestillingen ble behandlet og ikke før jeg etterlyste den via kontaktskjema, dog gikk leveringen over på 1 dag så alt i alt ganske bra levering.

Mountain rock døde etter to dager og fikk kisebærreker i stedet for de gule sakurarekene som jeg bestilte. Dette er tett oppunder svindel da de har tatt betalt mer en hva de skulle ha uten å ha returnert eller kompansert for hva jeg har betalt. Jeg har ennå til gode å få svar på kontaktskjema så ser ut som de ikke har noen interresse av å ha kundebehandling.

Jeg vil anbefalle å styre unna denne nettbuttikken så lenge som kundekontakten er fraværende. Det finnes så mange andre som kan levere det samme og er langt mer samarbeidsvillige i etterkant av handelen.
Har ikke Akvariereker.no skiftet eier nylig, nok en gang ?
Styr unna
Var borti ett tilfelle på Facebook Akvarieinnteriserte i Kristiansund) hvor ei jente hadde lagt inn ei bestilling på en god del reker som ikke har dukket opp.
Ho har sendt de mail på mail, men ingen svar og ingen reker.. Ho er på vei til å gi opp nå etter utallige henvendelser uten svar...
Huff, denne butikken hadde virkelig potensiale til å bli en kjempebra butikk... Hadde en dårlig erfaring med denne butikken for et par år siden, men trodde at ting skulle bli bedre med ny eier, men det ser ikke slik ut dessverre.

Dårlig kundeservice er veldig dyrt om man skal drive butikk.
Hvor mange eierskifter har det vært de siste åra der da? :p
Forhandlere som ikke leverer varen, over tid så er de nok avsluttet med sin virksomhet. Jeg kjøper fra den største innen nett salg på akvarie produkter. Er det noen varer de ikke har, så blir de sendt i etterkant, ingen frakt kostnader med det.
Fakturaen som jeg mottar blir jeg heller ikke avkrevd for varen som de ikke har inne.
Så her betaler jeg når varen er mottatt. Aldri hatt noe å klage på leverandøren.
Denne web siden har siden mitt tidligere innlegg tatt kontakt og ryddet opp i misforståelsen i min ordre. Det viste seg at jeg hadde fått feil reke, men samme som bestilt i annen farge - så det var ikke snakk om noen svindel, heller en beklagelig feil fra akvariereker.no sin side. De har derfor nå sendt meg nye reker, av samme sort som jeg faktisk bestilte, samt at de også har sent ny viftereke i tillegg. Så min konklusjon pr. i dag for denne web siden:

Jeg vil fortsatt avente i forhold til kunebehandling om hvorvidt man får kontakt eller ikke med folkene bak denne web siden. Men de er seriøse, og har for meg vist vilje til å rydde opp - endog gått lengre en hva de egentlig var nødt til. Min bestilling er fullbyrdet og jeg har ingenting å utsette på levering, eller oppfølging av kundebehandling når kontakt først var opprettet.
Supert det ordnet seg for deg. Forhold ved salg, det er hele musten ha ryddig kundeforhold. Da kommer man tilbake med nye kjøp, så når man da er fornøyd med selger, gir vi anbefaling til flere.
Er mektig lei av å ikke få svar fra de ,har sendt div. mail og lagt inn bestiling uten å få svar.
Får hele tiden tilbud i fra de ,men hva hjelper det når de ikke gir tilbakemelding
Synes ikke dette er å drive seriøs butikk,beklager .
Sølvi: Har du sendt de Mail på adressen de har oppgitt? Eller har du sendt mld. På det skjema kontakt oss?

Opplever at slike skjemaer der du skriver en mld. Og bare trykker send. Ikke alltid fungerer.

Tror jeg har prøvd å sende mail fra de adressene det er mulig å sende til , blant annet kontakt -skjemaet ,men får aldri svar dessverre.
Vet ikke om det er så mye håp for disse lengre, har selv kontaktet dem via kontaktskjema og direkte på e-post. Både i fbm bestilling av arter de ike har inne som de kunne tjent gode penger på om de hadde skaffet meg, men også der de annonserer helt feilt i nyhetsbrevene sine. Sist uke var det "Gul Sakura" og det finnes ikke enda så er litt merkelig at denne lille butikken plutselig har dette. De har nok bare oppgradert de gule kirsebærene sine...

Synd Ivar fikk seg ny jobb og solgte sjappen, han hadde bra peiling og skaffet i det minste inn litt kuriositeter innimellom. Og ikke minst opplevde jeg at han gav god kundeservice…
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap