- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Slik var det og sånn blir det.
Slik var det og sånn blir det.
Inaktiv bruker
Jeg forlot dere brått her i vår eller noe, men nå er den hissige Nordlendingen tilbake! ;P Hahah! Jeg kommer med en ny og rolig stil, basert på bilder og info fra karene mine.
Siden sist har jeg kuttet ned på kar og fått nye. Har mistet og gitt bort.
Har egentlig skjedd mye her.
Der det var coryer er det nå ciklider. Jeg holder mye på med saltvann og driver å starter egen akvariesjappe. Skal prøve å engasjere flere folk her i nord til å starte med akvarium så vi får en stor og sterk hobby.
Men jeg må jo si at Heidi Ingdal har æren for at jeg kom tilbake, hun satte meg på ideen og jeg tok tak i den! Fine greier! Såh!
Jeg blir nok ikke å delta i diskusjoner som jeg gjore før, om noen vil vite noe av meg må de spøre her.
Siden sist har jeg kuttet ned på kar og fått nye. Har mistet og gitt bort.
Har egentlig skjedd mye her.
Der det var coryer er det nå ciklider. Jeg holder mye på med saltvann og driver å starter egen akvariesjappe. Skal prøve å engasjere flere folk her i nord til å starte med akvarium så vi får en stor og sterk hobby.
Men jeg må jo si at Heidi Ingdal har æren for at jeg kom tilbake, hun satte meg på ideen og jeg tok tak i den! Fine greier! Såh!
Jeg blir nok ikke å delta i diskusjoner som jeg gjore før, om noen vil vite noe av meg må de spøre her.
Postet 26.11.12 kl 00:44
Inaktiv bruker
Tenkte jeg skulle legge ut bilder i kveld, men jeg klarer ikke finne minnekortet til kameraet... Typisk er jo det. :P
Postet 26.11.12 kl 01:06
Postet 26.11.12 kl 01:19
Inaktiv bruker
Takker og bukker.
Postet 26.11.12 kl 01:20
Inaktiv bruker
Tragisk! Enda en fersking som skal drite seg ut her...
Postet 26.11.12 kl 01:20
Inaktiv bruker
SaltvannTragisk! Enda en fersking som skal drite seg ut her...
Så hyggelig! Hm...
Postet 26.11.12 kl 01:23
Postet 26.11.12 kl 01:24
Inaktiv bruker
Ikke som jeg vet. :P Heheh, tar meg ikke nær uansett, tar det som en spøk. :P
Postet 26.11.12 kl 01:26
Inaktiv bruker
Flott, godt det kom noen med humor her. Velkommen.
Postet 26.11.12 kl 01:27
Postet 26.11.12 kl 01:31
Inaktiv bruker
Snegler? ;P har snegler i fleng! Både salte å ferske. Har bare ikke bilde av dem på pc'n :S Var litt fullt fremfor karet, der står det to andre kar som er tomme å sperrer veien. :P heheh, må bære dem på låven i mårra. Skal sette opp 70L sånn at min sammboer får de guppyene hun så gjerne vil ha. ;P Hva gjør man ikke for sin kjære?
Postet 26.11.12 kl 01:33
Inaktiv bruker
Heheh, fiksa ett bilde til eplehagen.
Så var det han som la bildene mine ut her, ikke greit! men får gå, skal begynne å merke de på FB iallefall.
Så var det han som la bildene mine ut her, ikke greit! men får gå, skal begynne å merke de på FB iallefall.
Postet 26.11.12 kl 02:21
Postet 26.11.12 kl 13:40
Inaktiv bruker
Jeg har bare en profil, det er min eldste bror som har hatt det gøy med mit navn, sa til han at han skulle kutte ut med det. Så mr saltvann var en spøk fra min bror på 36 år, han har sakt at jeg bare skulle slette profilen hans, men jeg kan hverken kode eller noe. Så. Nils det er bare å ta han bort. Har sakt til Knut-Arne at han kommer til å bli fjernet og om han vil være her må han nok lage en ny konto i sitt bavn med sin epost, beklager virkelig at han har gjort dette, forferdelig barnslig å mr saltvann kommer nok ikke på nett i allefall ikke med mitt navn.
Postet 26.11.12 kl 14:40
Vis ikke det var en spøk så syns jeg du kan holde kjeft og stikke på Rema 1000 og jobbe deg rik.SaltvannTragisk! Enda en fersking som skal drite seg ut her...
Velkommen tilbake! er ganske ny selv og har 3 akvarium ser du også har Palett-Ciklider, jeg har 3!
Skal se innom har daglig, Ganske interresant med saltvann, kansje i senere tid jeg skal starte opp ett... Syns du det er vanskelig vis man sammenligner saltvann med ferskvann?
Postet 26.11.12 kl 14:46
Inaktiv bruker
Takker, stilig med saltvann. Er vanskelig å sammenligne men apsolutt mye mer å utforske, alle de rare skapningene som dukker opp her og der, alle de rare fiskene og korallene. Det er mange anderledese utfordringer med lys, skumming, sirkulasjon og rett mengde steiner, sump eller ikke, overrenning å ja, mye dyrt utstyr. :P men så verdt det.
Postet 26.11.12 kl 14:52
Postet 26.11.12 kl 14:57
Inaktiv bruker
Jeg kjøpte litt og litt utstyr, når jeg hadde alt blannet jeg saltvann og kjøpte levende stein.
Postet 26.11.12 kl 15:03
SpockJeg har bare en profil, det er min eldste bror som har hatt det gøy med mit navn, sa til han at han skulle kutte ut med det. Så mr saltvann var en spøk fra min bror på 36 år, han har sakt at jeg bare skulle slette profilen hans, men jeg kan hverken kode eller noe. Så. Nils det er bare å ta han bort. Har sakt til Knut-Arne at han kommer til å bli fjernet og om han vil være her må han nok lage en ny konto i sitt bavn med sin epost, beklager virkelig at han har gjort dette, forferdelig barnslig å mr saltvann kommer nok ikke på nett i allefall ikke med mitt navn. :)
Velkommen tilbake i to versjoner Spock :p
Saltvann ble medlem 4 dager før Spock, og hadde allerede 60 innlegg i forum før Spocks første...
Har din bror altså opprettet profil fra din IP lenge før deg?
Postet 26.11.12 kl 15:41
Inaktiv bruker
jupp, han har nok det. :O Håper admins tar den bort. (Tips; Ikke vær pålogget Epost og FB mens familie/venner er hjemme hos deg alene) -.-'
Var Heidi Som fikk meg tilbake hit.
Var Heidi Som fikk meg tilbake hit.
Postet 26.11.12 kl 20:44