Hjelp meg"

Noen som veit hva denne fisken heter? Kan ligne litt på flathead catfish, men tror ikke det er den. Håper noen der ute veit
Inaktiv bruker
Synes det kan ligne på en synodontis art.
Plussmedlem
Hvor stor er den?
Er den aggressiv?
Hva spiser den?

Ta gjerne flere bilder, spes av hodet. Synes det kan ligne på (men håper jeg tar feil) en Hoplias av et eller annet slag....
Plussmedlem
Så ikke skjeggtrådene på bilde 2 før etter at jeg hadde postet...

Du nevner jo selv Flathead....

milo
Hvor stor er den? Er den aggressiv? Hva spiser den? Ta gjerne flere bilder, spes av hodet. Synes det kan ligne på (men håper jeg tar feil) en Hoplias av et eller annet slag....

Den er ca 25 cm pluss minus. Den VELDIG sulten og spiste opp bla en haimalle på 10 - 15 cm, gikk også flere fisk som jeg ikke husker nå da dette er en liten stund siden. Nå er den stort sett i hula si og kommer frem når vi forer med reker. Har en labyrint fisk på ca 10 cm som den ikke rører.
Skal prøve og få tatt noen bilder av hode hans i morgen
Når jeg ser bilde av forskellige typer av hoplias så ligner den ikke. Denne typen har tyggeplate sånn som bla oscar og red tail har. Og følehorna er ganske korte. Brei munn og stor munn.
Vil forresten ikke si den er aggrisiv. Men som sakt veldig sulten :p kul fisk
Inaktiv bruker
hva med denne?
Spock
hva med denne? [URLBLOCK1]

Nei, er ikke den heller altså. Heller mere og mere mot flathead. Er samboern min som syntes at den ikke ligna så mye. Skal prøve å ta bilde forran på hode hans i kveld
Fisk
Prøvd så godt jeg kan og ta bilde av hode ble gjort under foring, så på det ene bilde kan du se den har en reke i munn
Anolsl
Prøvd så godt jeg kan og ta bilde av hode :) ble gjort under foring, så på det ene bilde kan du se den har en reke i munn :)

Ser det nå at den reka var det ikke godt å få øye på :p
Tilfeldig bekjentskap
© Aron W
Reklame for plussmedlemskap