Reker og annen fisk

Noen her som vet om man kan holde reker sammen med pallett cikhlide?

Jeg vet ikke helt sikkert, men tror nok rekene blir til rekemat:/ (spørs hvilke reker)
Reker
Amano,indisk kloreke og gaboonreke går fint med pallet ciklide. Kan være greit og la Amano rekene vokse litt først.

Selv bruker jeg disse tre artene i tanken min, der jeg holdt 10 M.Ramirezi. Nå går de sammen med 2 Betta Macrostoma som er blir enda litt større, og har kjeft større enn sitt eget hode. Dette ser også ut til og gå bra.
Derimot de andre dverg rekene jeg dretter blir i minste laget, mulig det går med fullvoksne tigerreker.
Hvor i trondheims området er det billigst og kjøpe reker nå i vinterhalvåret? Har litt lyst på kirsebærreker og amanoreker. Fisk i karet er perlegurami, kardinal tetra, ancistrus og en palett chiklide dame (4 ubestemmelige yngel fra henne) far hoppet ut av karet og døde desverrre. Må jeg droppe rekene så kan jeg heller vurdere å gi vekk pallettene mine.. 4 yngel og mor.
Reker
Leifern
Hvor i trondheims området er det billigst og kjøpe reker nå i vinterhalvåret? Har litt lyst på kirsebærreker og amanoreker. Fisk i karet er perlegurami, kardinal tetra, ancistrus og en palett chiklide dame (4 ubestemmelige yngel fra henne) far hoppet ut av karet og døde desverrre. Må jeg droppe rekene så kan jeg heller vurdere å gi vekk pallettene mine.. 4 yngel og mor.


Er nesten enig med deg der, reker gjør jo at akvariet er lett og holde. Ser alltid bra ut i akvarier der det går reker.

Kirsebær reker, prinsesse reker, sakura, tigererker og indiske kloreker driver jeg og dretter på til vanlig.. Så de går hvertfall ann og handle litt rimeligere enn i butikken hos meg. Bor jo i Trondheim.

Ellers så vet jeg de har bra med reker på Tam lade. Amano reker til 29kr stk hvis ikke jeg husker helt feil.
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Husby
Reklame for plussmedlemskap