Åsen type malawi?

åsen type hva heter den typen her vill lære emr om denne fisken hva er den stripete ung han eller ung hunn?

hade vært fint om dere hade svar så fort som mulig=)
Har ikke du startet en tilsvarende tråd om dette tidligere i kveld?

Les det siste svaret der
Hereligtalt!
vist man bare sier det latinske navne til fisken så er det grit men folk sier ditt og tatt di savrer ikke på Spørmåle mitt! er ikke være og svare på det så lett er det hva er det latinske navne på dene fisken? hva er detn stripte fisken osv?=)
Han har jo gitt deg ett bra svar:
""Og jeg vet ikke sikkert hvilken type dette er. For meg ser det ut til å være en variant av frisvømmerne, en gruppe ciklider som inneholder mange arter. Jeg anbefaler deg å undersøke litt mer på egen hånd her på forumet. Det er ikke at jeg ikke vil hjelpe deg, men jeg vet ikke hvilken art dette er. Kanskje oppdager noen denne tråden, og gir deg svaret men ..... det er ingen her som har plikt til å svare. Slik er det bare.

Det som jeg tror er lurt er å søke litt blant artene som ligger her. Sannsynligvis er det slik at det er en art som ikke er veldig sjelden. Gjør som dette.

Søk ved å skrive Copadichromis i feltet over til venstre. Så får du opp en liste med flere mulige arter, og bilder. Velg blant en eller flere av disse, og så får du opp profilen til denne arten. Deretter kan du velge feltet "akvarievenner". Så dukker de vanligste opp. Kanskje finner du bildet av en art som likner. Lykke til!

Vær obs på at det finnes veldig mange arter i Malawisjøen. Og fiskene kan se forskjellig ut avhengig av alder, kjønn og humør. Så kanskje er det letteste å lete litt selv, og sammenlikne med de levende fiskene.

Har hannen noe blått på seg? Er det antydninger til noen flekker?""

Altså:
For meg ser det ut til å være en variant av frisvømmerne, en gruppe ciklider som inneholder mange arter. Jeg anbefaler deg å undersøke litt mer på egen hånd her på forumet.

Og deretter:

Søk ved å skrive Copadichromis i feltet over til venstre. Så får du opp en liste med flere mulige arter, og bilder. Velg blant en eller flere av disse, og så får du opp profilen til denne arten. Deretter kan du velge feltet "akvarievenner". Så dukker de vanligste opp. Kanskje finner du bildet av en art som likner. Lykke til!

Prøvde du dette? Jeg prøvde og fikk en del resultater, men det er langt enklere for deg som har fisken i levende live å sammenligne med. Hvis du ikke finner ut av det da får du krysse fingrene for at noen andre gir deg ett klokt svar..

Lykke til med identifikasjon, og prøv å unngå dobbelttråder i fremtiden
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap