Utv pumpe sera 400 uv

Jeg har kjøpt meg ny Sera 400 uv utv pumpe . Har nå brukt den i 14 dagers tid , men jeg synes den bråker voldsomt . Butikken jeg kjøpte den av trodde at det kunne være luft i anlegget som gjorde det , fikk beskjed om og riste på dunken , har prøvd dette men det hjalp ikke . På pumpa er det en hendel som jeg kan pumpe med og jeg har brukt den også ang luft . Det hjalp ikke . Er det noen her inne som har erfaring med en sånn pumpe ???
Plussmedlem
Filteret ser ut som en kopi av Tetratec EX1200.
Dette filteret skal ikke bråke.
Du kan søke på Tetratec-filteret. Kanskje du får noen flere tips da.

Kanskje vanskelig for deg å forklare, men hva slags bråk er det snakk om?
Luft i systemet lyder annerledes enn mye annet.
Det er rett og slett during i pumpa . Nå har pumpa stoppet . UV lyset lyser når jeg tar i kontakten men pumpa vil ikke gå . Jeg tok en fil og fikk fart på hjulet som magneten sitter på og da begynte den og gå igjen , men duringa var der så det må være noe galt med den . Skal levere den inn igjen der jeg kjøpte den over påsken . Gudsjelov så hadde jeg en ekstra pumpe liggende . : )))))
Nå har butikken jeg kjøpte pumpa fra hvert i kontakt med importøren av pumpa , det er en feil med rotoren i pumpa som bråker . Dette har vært ett problem med pumpa , men importøren sender ny og bedre rotor i posten i dag . : )))))
I går vart det ny rotor på meg og bang så vart det stille . Herlig og få bort durelyden : ))))))
Plussmedlem
Det høres bra ut
Samme problem
Hei.
Jeg har samme pumpe som deg, og sliter også med ulyd.
butikken jeg kjøpte den i er gått konkurs, og lurte på om du hadde info på importør til Norge.
må nesten ta kontakt, høres ut som samme problem med ulyd.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap