> Les mer"> > Les mer">

Klubbforedrag i september hos BAK (bergen akvarieklubb)

[External Image]

Temaet denne gang er "Hva er show guppy?" og holdes av Erik Rune Larsen fra Larvik Akvarieklubb. Se klubbens hjemmeside for mer info…

Møtet avsluttes med en liten klubbauksjon som vanlig.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2444]>> Les mer[/URL]
Dette ser jeg frem til

Det finnes utrolig mange flotte utstilling/show guppyer .
Ja, blir spennende dette foredraget. Håper Erik Rune Larsen tar med seg masse godbiter til klubbauksjonen etterpå.
Synd det ikke klaffer jobbmessig

Det hadde vært spennende å få vite mer om drivkraften bak å forandre det naturen har å tilby.

Terje, alt passer optimalt med møtet om du bare er litt glemsk den dagen og glemmer å gå på jobb. Alle har lov å glemme det en gang i livet. Bare å smile ekstra på jobb dagen etterpå, ha ha...
Hehe, kul du, Lars Men eg kan nok ikke gå med på løsningen din, dessverre. Foredraget blir garantert bra, for foredragsholderen vet hva han driver med, og eg tror også han takler lett at enkelte akvarister har etiske motforestillinger mot "jålefisker".

Neste foredrag håper eg ikke blir "fisker med menneskeskapte slør"...
Det er ok å stille ut hunder, katter, kaniner, tropefugler men hvorfor ikke akvariefisker?
Nå er ikke utstilling av guppy noe nytt. De har holdt på i mange tiår i Europa. Bare Norge som har hengt etter i forhold til dette. Så kom til Bergen folkens, så skal jeg lære Dere hvordan en guppy skal se ut.
Ser frem til morgendagen - skal bli kjekt å se noen prydeksempler.
Ja jeg gleder meg og

Har en type utstillingsguppy ,blond,flerfarget med undersverd ,nydelige fisker.

Kommer nok til å bli fristet til å ha flere , spørs bare på den plassen da ,får prøve å holde meg i skinnet
Japp, det ska bli spännande.
Jag tar nog med lite fisk til auksjonen: Kampfisk-ungdomar från egen barnehage (apropå att drette fisk med ändrade färger).
Takk til alle som stilte på klubbforefraget og ikke minst Erik Rune Larsen som holdt foredraget. Han hadde også med seg en del Showguppy par som ble auksonert bort, så nå er guppybeholdningen i Bergen oppgradert kraftig.
Ja vi får håpe på masse oppdrett av alle disse flotte Guppyene.

Sev kom jeg hjem med Panda med rund hale og Blue Moscow med triangelhale,nydelige fisker

Klarte naturligvis ikke å holde meg unna, måtte bare ha noen av de
Håper du får til den Pandaen, for den har jeg lyst på senere. Det var nok en av de finere typene som ble vist synes jeg.
Ja den er utrolig flott så håper jeg får oppdrett på de.
Ja, tack för ett trevligt och intressant möte. Tack till Erik Rune Larsen, BAK - och till vissa köpare på auktionen...

Lars, Sølvi och andra guppyköpare. Jag hoppas på bilder.
Jeg må få lov til å takke for at Dere ville høre på meg. Bare å ta kontak om det er noe du ikke husker fra foredraget. En stor takk til A Gullaksen med sambo for overnatting.
Bilder
Bedre sent enn aldri, men her er litt bilder fra klubbforedraget. Klikk her
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap