Hvilken fisk passer inn, og planter?

Jeg kjøpte meg ett 54 liters akvarie for noen måneder siden, da hadde jeg noen platyer, sverddrage og neon tetra.

Kjøpte meg da 2 planter og tok de oppi, viste ikke da at de måtte ut av potten før igår. Men jeg leste en del på nettet idag og fant ut at noen dyrebutikker selger vanlige planter, som rotner fort. Dette kunne en se ved å ta den opp og se om den ¨for sammen¨ eller om den sto oppreist. og de to som jeg kjøpte sto oppreist. Noen som veit om noen planter står oppreist? Legger ved 2 bilder her som viser de.

Men etter en stund kjøpte jeg meg ett brukt akvarie, dette er 300 liter så er plass til masse fisk Jeg fikk med 3 algespisere (ene er gul, Ancistrus L144), og Cyrtocara Moorii (delfinciklide) 2 Pseudotropheus Barlowi, 1 Tropheus Bemba. Alle disse fiskene er jo litt størrelse på, men det jeg lurer på er om noen vet om andre fisker jeg kan ha med disse. Jeg skulle ønsket at jeg kunne hatt noen litt spesielle, noen med litt farger på. Men er ikke kommet helt inn i navn på fisker, og hvem som går med hvem.

Han jeg kjøpte det hos anbefalte fisker fra Malawi innsjøen, der er det noen forskjellige og noen av de er fargerike. Men leste litt på nettet og frem til at de helst skal være i kar med kun samme ¨rasen¨. Stemmer dette? isåfall er jeg ikke så interessert i det da. Vil ha litt forskjellige opp
Re: planter
hei,
planter skal stå oppreist, men det ser ut til at skum-potten har sugd seg sammen og tilført lus på planten, det kan føre til at planten løsner og mister blader.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap