- Hjem
- Forum
- Labyrintfisk
- Kjempe-kampfisk
Kjempe-kampfisk
Heisann alle sammen
Jeg har letet lenge nå etter Kjempkampfisker til salgs, eller eventuelle forhandlere som selger, men det virker som om det er lite å få tak i, i Norge...
Er det noen som vet om noen plasser jeg kan bestille dem? Eller evenuellt om du vet om noen butikker som har hatt noen i Stavanger/Sandnes/Algård!?
Jeg har funnet noen i Malaysia som selger, å sender over hele verden.. Har noen erfaring med sendinger fra Asia? Denne siden virker veldig bra, for her kan jeg velge hvilke fisker jeg vil ha selv! Men jeg er usikker på om det er trygt, er det liten sjangs for at fisken overlever... Er tollen veldig stor?
Jeg setter stor pris på alle svar, og alt kan være til god hjelp!
Jeg har letet lenge nå etter Kjempkampfisker til salgs, eller eventuelle forhandlere som selger, men det virker som om det er lite å få tak i, i Norge...
Er det noen som vet om noen plasser jeg kan bestille dem? Eller evenuellt om du vet om noen butikker som har hatt noen i Stavanger/Sandnes/Algård!?
Jeg har funnet noen i Malaysia som selger, å sender over hele verden.. Har noen erfaring med sendinger fra Asia? Denne siden virker veldig bra, for her kan jeg velge hvilke fisker jeg vil ha selv! Men jeg er usikker på om det er trygt, er det liten sjangs for at fisken overlever... Er tollen veldig stor?
Jeg setter stor pris på alle svar, og alt kan være til god hjelp!
Postet 20.09.14 kl 23:41
Postet 21.09.14 kl 09:46
Postet 21.09.14 kl 11:23
Takkk for svar
Tusen takk for svar!
Gode tips!
Jeg har funnet en fyr i Malaysia, giant betta hmpk, han sender over hele kloden, og han har skikkelig kvalitetskampfisk! Der kan jeg faktisk velge akkurat hva kampfisk jeg vil ha, og de koster 25 USD, så det blir 160 kr. Og frakt var ikke for dyrt heller! Så siden det virker trygt er det vel verdt å prøve!
Gode tips!
Jeg har funnet en fyr i Malaysia, giant betta hmpk, han sender over hele kloden, og han har skikkelig kvalitetskampfisk! Der kan jeg faktisk velge akkurat hva kampfisk jeg vil ha, og de koster 25 USD, så det blir 160 kr. Og frakt var ikke for dyrt heller! Så siden det virker trygt er det vel verdt å prøve!
Postet 22.09.14 kl 07:44
Postet 22.09.14 kl 09:26
Postet 22.09.14 kl 09:41
Postet 22.09.14 kl 10:12
Marcus Holgersen HagenTusen takk for svar! Gode tips! Jeg har funnet en fyr i Malaysia, giant betta hmpk, han sender over hele kloden, og han har skikkelig kvalitetskampfisk! Der kan jeg faktisk velge akkurat hva kampfisk jeg vil ha, og de koster 25 USD, så det blir 160 kr. Og frakt var ikke for dyrt heller! Så siden det virker trygt er det vel verdt å prøve!
Nyskjerrig, hvor fant du denne selgeren? Sender han med heatpack nå når det er begynt å bli så kaldt?
Postet 23.09.14 kl 12:45
Postet 25.09.14 kl 23:20