Ja då er vi i gang!

Plussmedlem
Vi er no live på domenet! Gratulerer alle som har stått på og jobba som heltar!
Holger Lockertsen
Gratulerer alle som har stått på og jobba som heltar! :)

...og heltinner, må jeg be! ;-p

GRATULERER!!! Dette er jubel!
Må si jeg synes det er trist at de bak AF klarte å oppføre seg slik at AF ble splittet.
Når det først har skjedd har dere bak "det nye AF, Holger, mfl. gjort en kjempe bra jobb! All honør til dere!
Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Mikkel
gratla til alle gode akvarister... dette kommer til å bli meget bra...
reinert
Vil også gratulere dere
Herlig!

Nå skal jeg spre det glade budskap!

*knusekoseklem*
Godt jobba.. dette ser veldig bra ut
Gratulerer med nytt forum. Dere lagt ned masse godt arbeid ! Og allerede har dere irritert vettet av meg. Da jeg leste gjennom tråden om hvem som sto bak siden, så skriver dere at dere vil ha flere moderatorer og så sier dere at dere vil ha jenter fra alle andre steder i landet enn vestlandet, Ka fxxn er galt med jentene "våre" ?
LOL
Jan Erik
Gratulerer med nytt forum. Dere lagt ned masse godt arbeid ! Og allerede har dere irritert vettet av meg. Da jeg leste gjennom tråden om hvem som sto bak siden, så skriver dere at dere vil ha flere moderatorer og så sier dere at dere vil ha jenter fra alle andre steder i landet enn vestlandet, Ka fxxn er galt med jentene "våre" ? LOL

Ikke noe galt vestlandsjenter...Men du skjønner vi er i flertall med modder fra vestlandet, og jenter er i mindretall. Greit å spre moddene litt rundt i landet.
Helmax at vi er online allerede nå Velkommen til alle nye medlemmer!
Amasonas
Ikke noe galt vestlandsjenter...Men du skjønner vi er i flertall med modder fra vestlandet, og jenter er i mindretall. Greit å spre moddene litt rundt i landet.

Dumt jeg ikke er flink med data da.. *sukk*
Jeg trøster meg med at jeg bidrar ivrig med bilder og tekst
Trenger ikke være flink med data for å bli moderator - det du trenger er å kunne kjenne mennesker, og vite hvordan du skal oppføre deg i forskjellige sammenhenger

Skal støtte deg jeg hvis du stiller til kamp som moderator

Hilsen erfaren moderator fra andre forum
Jeg kunne også tenke meg å bli moderator, men det er vell nok med "haugesundere" her

Jeg kan jo begynne med å ta frem akvariebøkene og oppdatere fiskebasen f.eks Det er gjør jeg

Må jeg skrive kilden også altså ?, hm OK !

Det er godt å se at det er mange "kjente" her allerede

Hei, Frank ! Det er godt å høre fra deg

Ønsker alle medlemmer velkommen til Akvaforum )))

Klemz Maren
akvafreak
Jeg kunne også tenke meg å bli moderator, men det er vell nok med "haugesundere" her ;)

Det er til og med eksil-arabere her og ... med mindre du tenkte kun på moderatorene

Og hvis noen trengte oversettelse... ja "e ein knalltøffe haugesundar eg og!"
Nei, nei jeg har ingenting imot utflyttede haugesundere/arabere. Det skulle bare mangle

Jeg får si noe på haugesundsk eg o " ja, eg e ein knalltøffe haugesundar eg o ", men eg e ei ekta innfødte ei

Det er allerede 3 moderatorer fra Haugesund her, så jeg tror ikke de trenger flere herfra nå

Klemz Maren
Gratulerer
Gratulerer så mye med ny side!

Må bare bruke anledningen til og si takk til tone og holger, for at for et år siden var jeg sikkert deres største plage på hjemsiden deres, vel, fikk i allefall mye god info derifra!

Så nå er jeg kommet for å forpeste de igjen ...

Neida.... skal ikke det vettø

er forresten ny registrert medlem jeg, oppdaget siden igår da frank meldte sin avgang fra det gamle AF..

mvh torjus
Velkommen skal du være! Flott å se deg (og alle andre også)!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap