Hvordan fisker har jeg?

Hei, vi har for en stund siden fått et akvarium. Å da fulgte det med fisker og alt så vi startet bare opp der. Men problemet e at jeg ikke ane hvordan fisker det er oppi der, vet at det er noen chiklider og sånt men vi ha navnet. Åsså har jeg litt lyst på flere fisker å litt sånt men vet liksom ikke hvordan fisker jeg kan ha i lamme de som er der. Uten at dem bli spist. Gjerne legg ved bilde

(får ikke lasta opp flere en 3 bilder e flere typer)
Første post, bilde 1, er vel en eller annen barbe. Kjenner ikke til disse fiskene. Bilde nr 2, post 1, er sommerfugliciklide - electric blue. Samme i post 2, siste bilde. Post 2, bilde 1, er palettciklide, trolig en hun. Post 2, bilde 2, er vel ildhale (?).
Ah takk for svar :)
ah tuusen takk for svar, da ser dt ut for at jeg har mye forskjellige chiklder og slikt oppi der Har dere noe informasjon om hver av dem? Evt legge ved link om dem ?

-enn eller anna slags barbe?
- sommerfugliciklide - electric blue
- palettciklide
- Afrikansk sommerfuglfisk
- ildhale?

Å tips te vilken fisker som passer med disse?

den hvite fisken fikk jeg ikke me på sist post så den lurer jeg og på.( se dere etter på dt ene bilde har de unger også)
Bedre bilde av barbe?
her er dt også med bilde av den oranje og svart stripete vi og har
de med svarte striper er prakt botia. de, sammen med sommerfugl ciklidene krever sand bunn.
Lisa-mari Hemmningsen
Har dere noe informasjon om hver av dem? Evt legge ved link om dem :)?

Du kan søke på fiskene her på Fiskebasen
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap