Fotokonkurransen!

Hei jeg postet et bilde som var uklart, kan jeg sende det samme på nytt, bare litt skarpere ?
Plussmedlem
Har sletta bildet ditt, Jan Erik. Du kan laste opp på nytt.
Fremdeles ikke verdens skarpeste, men det skyldes nok fotografen..
Takk for hjelpen, nok en gang.
13 bilder er til nå kommet inn. Det er god plass til flere
Mitt bilde kommer tilbake. Hadde lastet det opp, men Holger informerte meg om at det var blitt borte ved en feiltagelse.

Så er bare jeg som er litt treig til å komme på den andre pc'n hvor det ligger for å laste det opp pånytt =)
Det er kommet inn 21 bilder til nå
Hvor
Finner man bildene man kan se på og evt.stemme på???
Plussmedlem
Elo
Finner man bildene man kan se på og evt.stemme på???

Når konkurransen startar finn du bileta på samme stad som påmeldinga er no.
På torsdag kl. 21 går fristen for innsendelse av bidrag ut.

22 bilder er til nå kommet inn.

Plussmedlem
I kveld går fristen ut for å vera med i konkurransen! 25 påmeldte bidrag. 20 får vera med til avstemning.
Skrev en kommentar til fotokonkurransen før jeg så denne tråden. (beklager det!)

Hadde vært greit å få en bekreftelse på om mitt bidrag var kommet inn og om kvaliteten var blitt forringet pga. størrelsen?
Det var nemlig ganske skarpt i området som var i fokus.

Hadde ikke photoshop innstallert da jeg sendte inn bilde skjønner du.
Plussmedlem
Hei Kjeksen! Du kan sjå bildet du har lasta opp ved å klikke på innmeldingslenka på fotokonkurranse-sida. Dei som ikkje har meldt seg på enda ser opplastingsskjemaet, medan dei som har lasta opp allereie får sjå bildet som er påmeldt. Om det kjem med i konkurransen eller ikkje får du ikkje svar på før konkurransen startar - ein gong etter kl. 21 i kveld.
Plussmedlem
Då er vi i gang! 28 bilete var påmeldt. 20 kom gjennom nåløyet og fekk vera med i konkurransen! [URL=fotokonkurranse.cfm]Stem på favorittbildet ditt[/URL]!
Mange flotte bilder her!

Men skal konkurransen virkelig gå helt fram til 20. desember? Synes det var leeenge jeg...
Plussmedlem
Det var litt lenge ja.... hehe. Sånn skulle det IKKJE vera!

Jeg har dermed stemt!
Masse flotte bilder denne gangen, og jeg likte godt at det ikke kun var fisker

Mitt er blant de 20 som er med, og da er jeg happy!
Har du husket og stemme på dine favoritter i denne månedens fotokonkurranse!?

Husk at vi også trekker ut en premie til en heldig stemmer!
Nå som det er over 200 medlemmer, så burde man jo få mere enn 70 som stemmer ? Mange fine bilder, blir nok nødt til å kjøpe t-skjorten jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap