Angående basene.

Så såg eg nå at det kanskje hadde vore interessant med en slags rangeringsmulighet på treff når du søker i en av basene.

Som f.eksempel Fiskebasen.
Eg skulle søke på acara, og lurte litt på forskjelige størrelser på dei.
Da hadde det vore bra med en "knapp" som rangerte dei i stigende størrelse.. og sånn kan du kanskje gjer med ander ting og?? ikkje veit eg, bare en tanke
også en funksjon der du kan legge til akvarier til "mine favoritter" så enn kan finne igjen akvarier en har lyst å sjå korleis d går med.
Plussmedlem
Veldig bra forslag!

Søkefunksjonen er i ferd med å bli gjort heilt om, og ulik sortering vil bli tatt opp. Om vi får sortering på str. er litt usikkert enda, men skal sjå på det.

Favorittakvarier kjem heilt sikkert! At eg ikkje har tenkt på det før!?
Plussmedlem
Favorittakvariene er på plass.
PeCO85 sitt framifrå forslag er no blitt realitet. Ein kan no registrere favorittakvarier blant andre sine akvarier. Når dette er skikkeleg i gang kjem eg til å publisere lister med dei mest populære akvariene. Dette blir kult!
Når dere publiserer listene med de mest populære karene, ville det da blitt; "Topp 10 akvarier"?

Det hadde vært kjempe kult!

Mvh Torjus
Plussmedlem
Torjus
Når dere publiserer listene med de mest populære karene, ville det da blitt; "Topp 10 akvarier"?

Ja noko i den dur
Og du forresten...Når du er inne på profilen til en palnte, kunne man ikke laget det slik det er med fiskene; "finn akvarier med denne fisken"

Kunne tenkt meg "finn akvarier med denne planten" ??

Er det mulig?

mvh Torjus
Når vi er inne på forslag til ndringer har jeg også et forslag.

Min kunnskap om planter er ikke så stor. Dermed er jo basen et fint sted å kikke. Men hvis jeg skal lage meg et "biotop"kar hadde det vært veldig greit om det var mulig å søke etter planter fra kun Afrika, Asia, sydamerika ol.

Mikkel
Plussmedlem
Begge forslaga vil bli tatt til følge. Treng berre litt tid!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap