favorittliste for fisker, evnt bokmerke-sak?

Ofte når jeg suller rundt i fiskebasen finner jeg fisker jeg synes virker veldig interessante.
Og får å ikke glemme/miste disse ønsker jeg meg noenganger en mulighet for å merke av disse.

Er dette noe som er realistisk, eller bare ønskedrømmer fra min side?
Jeg har løst det med å lage en mappe under "favoritter" på maskina mi som heter "fiskearter" og her lagrer jeg dem
Plussmedlem
OooOooOOo
Ofte når jeg suller rundt i fiskebasen finner jeg fisker jeg synes virker veldig interessante. Og får å ikke glemme/miste disse ønsker jeg meg noenganger en mulighet for å merke av disse. Er dette noe som er realistisk, eller bare ønskedrømmer fra min side?

Waaay ahead of you! Det er ikkje så langt unna ferdigstillelse.

Du er så smart, azz.
Flott!
Plussmedlem
Voilá
Your fish is my command!
Bokmerkefunksjonen er herved på plass! Den funkar foreløpig berre på fisk, plantar og dyr.

Kanskje det burde kommet en slik funksjon på Holger-moderatorer og..?
hmmmm.. må du legge til en fisk får å se bokmerkene eller?

Det er iallefall den eneste måten jeg finner dem på... kan jo hende at jeg er veldig trangsynt da men,
Torjus
hmmmm.. må du legge til en fisk får å se bokmerkene eller? Det er iallefall den eneste måten jeg finner dem på... kan jo hende at jeg er veldig trangsynt da men, :-)

Når du går inn i fiskebasen, til profilen på ønsket fisk, får du opp en meny i venstre marg.
På den nederste av knappene står det Ny, med gul skrift, legg til i bokmerkene dine.
Det er denne knappen du skal bruke for å legge til fisken i dine favritter
Joda... var ikke det som var problemet... var bare det at jeg ikke finner bokmerkene igjenn etter at jeg har lagt til en fisk, så det jeg lurte på var hvor ligger disse?

ser at det står mine bokmerker når jeg har lagt til en fisk, men når jeg går ut av lista er den ikke der lenger.

?
Lista ligger på din side ("Gå til din side")
Ah... der ja ...

Da var mysteriet løst
Tilfeldig bekjentskap
© Bjørn Hallberg
Reklame for plussmedlemskap