Har jeg nok planter

mitt neste spørsmål er plantene. kan noen se ut ifra bildet jeg har lagt ved om jeg har nok planter? noen som har noen idèer???


Hilsen Noob
du bestemmer selv hvor mange planter du vil ha i karet det er ikke et must"
jeg merker at mange av de små fiskene ligger på overflaten. om de er der for å hente xtra luft vet jeg ikke , men det ser slik ut, som om det er for lite oksigen. planter avgir jo oksygen til fiskene. noe som vet om jeg burde hatt større planter, mer eller mindre??
som sagt så er det smak og behag jeg foretrekker små planter i små kar
Du har mange nok planter til å bidra til oksygennivået i karet, om fisken din (f.eks kampfisken) er mye på overflaten for hele tiden å trekke luft. kan dette tyde på at det ikke er nok oksygen i vannet. Du kan da prøve med en luftpumpe i karet, denne øker oksygennivået betraktelig istedenfor at du skal overlesse karet med planter.
Labyrintfisk
At Kampfisken hentar luft i overflata er heilt normalt då dei tilhøyre Labyrintfiskane. Labyrinten er eit åndedretsorgan som dei brukar til å "puste luft" med.
No har eg sjølv ikkje labyrintfisk, men i følge Akvarieleksikonet mitt så vil voksne fisk ikkje kunne få nok oksygen frå gjellane åleine, og må derfor opp å puste, same kor godt metta vatnet ditt er.

Ei luftpumpe bidreg ikkje til den heilt store oksygentilførselen i vatnet, då gjer ei sirkulasjonspumpe plassert i overflata meir, krusingane i vatnet gjer overflata større og dermed diffusjon meir effektiv. Temperaturen har også mykje å sei på metninga i vatnet, varmt vatn held på mindre oksygen en kaldt. Og Kampfiskane trivst godt i lavare temperatura en f.eks fisk frå Amazonas.

Håpe dette kan vere til hjelp.
Sindre Tafjord
At Kampfisken hentar luft i overflata er heilt normalt då dei tilhøyre Labyrintfiskane. Labyrinten er eit åndedretsorgan som dei brukar til å "puste luft" med. No har eg sjølv ikkje labyrintfisk, men i følge Akvarieleksikonet mitt så vil voksne fisk ikkje kunne få nok oksygen frå gjellane åleine, og må derfor opp å puste, same kor godt metta vatnet ditt er. Ei luftpumpe bidreg ikkje til den heilt store oksygentilførselen i vatnet, då gjer ei sirkulasjonspumpe plassert i overflata meir, krusingane i vatnet gjer overflata større og dermed diffusjon meir effektiv. Temperaturen har også mykje å sei på metninga i vatnet, varmt vatn held på mindre oksygen en kaldt. Og Kampfiskane trivst godt i lavare temperatura en f.eks fisk frå Amazonas. Håpe dette kan vere til hjelp.


Dette var god idè. jeg leste en artikkel om en brusflaske med gjæringseffkt som lager co2 skal lage det til plantene mine
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap