Har jeg nok planter
Postet 24.12.05 kl 15:48
Postet 24.12.05 kl 16:14
Endret: 24.12.05 kl 16:14
Postet 24.12.05 kl 16:30
Postet 24.12.05 kl 23:08
Du har mange nok planter til å bidra til oksygennivået i karet, om fisken din (f.eks kampfisken) er mye på overflaten for hele tiden å trekke luft. kan dette tyde på at det ikke er nok oksygen i vannet. Du kan da prøve med en luftpumpe i karet, denne øker oksygennivået betraktelig istedenfor at du skal overlesse karet med planter.
Postet 25.12.05 kl 15:11
Labyrintfisk
At Kampfisken hentar luft i overflata er heilt normalt då dei tilhøyre Labyrintfiskane. Labyrinten er eit åndedretsorgan som dei brukar til å "puste luft" med.
No har eg sjølv ikkje labyrintfisk, men i følge Akvarieleksikonet mitt så vil voksne fisk ikkje kunne få nok oksygen frå gjellane åleine, og må derfor opp å puste, same kor godt metta vatnet ditt er.
Ei luftpumpe bidreg ikkje til den heilt store oksygentilførselen i vatnet, då gjer ei sirkulasjonspumpe plassert i overflata meir, krusingane i vatnet gjer overflata større og dermed diffusjon meir effektiv. Temperaturen har også mykje å sei på metninga i vatnet, varmt vatn held på mindre oksygen en kaldt. Og Kampfiskane trivst godt i lavare temperatura en f.eks fisk frå Amazonas.
Håpe dette kan vere til hjelp.
No har eg sjølv ikkje labyrintfisk, men i følge Akvarieleksikonet mitt så vil voksne fisk ikkje kunne få nok oksygen frå gjellane åleine, og må derfor opp å puste, same kor godt metta vatnet ditt er.
Ei luftpumpe bidreg ikkje til den heilt store oksygentilførselen i vatnet, då gjer ei sirkulasjonspumpe plassert i overflata meir, krusingane i vatnet gjer overflata større og dermed diffusjon meir effektiv. Temperaturen har også mykje å sei på metninga i vatnet, varmt vatn held på mindre oksygen en kaldt. Og Kampfiskane trivst godt i lavare temperatura en f.eks fisk frå Amazonas.
Håpe dette kan vere til hjelp.
Postet 25.12.05 kl 15:31
Sindre TafjordAt Kampfisken hentar luft i overflata er heilt normalt då dei tilhøyre Labyrintfiskane. Labyrinten er eit åndedretsorgan som dei brukar til å "puste luft" med. No har eg sjølv ikkje labyrintfisk, men i følge Akvarieleksikonet mitt så vil voksne fisk ikkje kunne få nok oksygen frå gjellane åleine, og må derfor opp å puste, same kor godt metta vatnet ditt er. Ei luftpumpe bidreg ikkje til den heilt store oksygentilførselen i vatnet, då gjer ei sirkulasjonspumpe plassert i overflata meir, krusingane i vatnet gjer overflata større og dermed diffusjon meir effektiv. Temperaturen har også mykje å sei på metninga i vatnet, varmt vatn held på mindre oksygen en kaldt. Og Kampfiskane trivst godt i lavare temperatura en f.eks fisk frå Amazonas. Håpe dette kan vere til hjelp.
Dette var god idè. jeg leste en artikkel om en brusflaske med gjæringseffkt som lager co2 skal lage det til plantene mine
Postet 26.12.05 kl 13:52