Kan noen hjelpe meg å forstå bruksanvisningen her? jeg blir sprø!

Jeg har kjøpt meg "Sun Riser Max" hos Akvarieboden
https://www.akvarieboden.net/products/sun-riser-max-100w

Men jeg forstår rett og slett ikke instruksene!! Jeg holder på å gå bananas her. Jeg spurte de på epost, men fikk ikke svar.

[External Image]

På nettsiden står instruksene slik:

Step 1: Open the package and remove the dimmer.
Step 2: Connect the dimmer to the LED lamp.
Step 3: Plug in the power to automatically turn on the dimmer.
Step 4: Set the dimmer parameter.

Key function description:
1. ON/OFF
Switch the light on/off.
Long press enter time to adjust the interface, by pressing + and - adjusting hours and minutes.
Press "M" to exit time setting.
2. MIN/L+
Brightness increased
3. HOUR/L-
Brightness decrease
4. MODE
Press the manual/automatic switch, long press into the timer setting.
NO-1 and time cycle flicker, through + and - for the first set of time Settings.
Press MODE key again, L000 flicker, through + and - for the first set of brightness Settings.
Then press MODE key, NO-2 and time cycle flicker, through + and - to set the second set of time.
Press MODE key again, L000 flicker, through + and - to set the second set of brightness Settings.
In this way, 8 sets of data are set. Press MODE to exit after setting.
P.S. If the time is set to "-- : --", the data on behalf of the group does not work.
5. Display
L00*/ time back and forth indicates that the system is in manual state.
ATUO/ time shows that the system is in an automatic state, and the system automatically enters the automatic state by default.
In automatic state, you can intervene manually.
(for example, turn on the light in the automatic state when the light is turned off, and keep on going until the next automatic cycle arrives).

Jeg greier rett og slett ikke å sette dette ut i praksis, jeg skjønner ikke hvor jeg begynner engang.
Jeg HAR greid å stille klokka, så den er OK. Men klokka står og bytter på displayet mellom "klokkeslett" og "HANd" - tror jeg. Jeg skjønner ikke om den forsøker skrive KANd eller HANd, haha.

Instruksene jeg fikk i eksen til sunrisern er slik:

[External Image]

Det jeg forsøker å gjøre er å stille den slik at den for eks har 10 (av 100) lys klokka 08.00 om morgenen, og gradvis mer frem til 100 lys klokka 12, deretter for eks ned mot 40 lys rundt klokken 18.00, for eksempel. Jeg skulle da anta at det er mulig, i alle fall? At man setter den til å gradvis øke fra Y lys ved xx time, til Z time ved xx lys, etc?

Åh herlighet, tusen takk!! Den der hjalp virkelig. Helt utrolig at det skulle være SÅ kompliserte instrukser på noe som egentlig var ganske simpelt? Å fyttikatta så jeg har klødd meg i hodet, haha.
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap