Mitt nye 240 liters akvarium.

Inaktiv bruker
Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra mitt nyeste akvarium. Akvariet har gått i en uke nå. Bildene er fra første innredning. Innredningen består av noen røtter og en del planter. Grusen er av typen alpha 2-4mm.

Etter en uke slapp jeg oppi tre platyer tatt fra 20 litern. Har også kjøpt fem otocinclus affinis VF. Ser ut til å gå bra. Kom gjerne med tips om fisk og planter.
Inaktiv bruker
Tenker hovedsaklig å ha fisk fra sør-Amerika. Skal i hvertfall ha en stim med rødmunnstetra, litt maller og diverse andre fisker. Noen som har forslag til ciklider som klarer seg med litt grov grus. Vet at de fleste liker best sand å grave i men nå har jo jeg ganske grov grus da. Trenger også tips til enkle nybegynnerplanter. Har fra før av har jeg cryptocyrene x willisii, ludwigia repens, Anubias barteri var augustifolia og Cabomba caroliniana.
Heros severus er en kjempe fin Ciklide fra Sør Amerika..

Ser forresten ut som om dette kan bli et kjempe fint akvarie
Inaktiv bruker
Oppdatering
Slik ser akvariet ut i dag. Hva syns dere?

Fikk kjøpt litt planter på auksjonen i går. Blandt annet Valisnerian på bilde 3. Fiskene som går i akvariet nå er noen rødmunnstetra, noen otocinclus affinis, Ancistruser og platyer. Skal også ha en ciklidetype, og en stim med øksefisk...
Inaktiv bruker
Liss Nilsen
Kjempefint:))

Tusen takk...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap