Medalje! :D


Så plutselig at jeg hadde fått en medalje på siden min

Jeg digger medaljer...
Buhuu heldig

Vill ha! hehe
ja
Buhuu heldig:) Vill ha! hehe:)


Du får knipse bilder

Så plutselig at jeg hadde fått en medalje på siden min

Jeg digger medaljer...


Kan jeg få også
DSG
Kan jeg få også :)
Alle kan få.
Det gjelder bare å:
-Sende inn tilstrekkelig mange bilder til basene våre som blir godkjent (10 bronsje, 50 sølv, 100 gull)
-Få tilstrekkelig mange poeng i en fotokonkurranse til at du får 3.plass eller bedre.
-Få kåret ett av karene dine som månedens akvarier.

Med andre ord: det å få en medalje er fullt mulig, men den kommer ikke gratis
Er det ikke hvor mange bilder du har på siden din som teller da?
DSG
Er det ikke hvor mange bilder du har på siden din som teller da?

Nei, absolutt ikke
Det er hvor mange godkjente bilder du har bidratt med til fellesskapet, det vil si til Fiskebasen, eller Plantebasen f.eks.

Du ser her en oversikt over hva det gis medaljer for....
DSG
Er det ikke hvor mange bilder du har på siden din som teller da?


Nix
Ok, da får jeg begynne med det
DSG
Ok, da får jeg begynne med det :)


Jepp, det er bare å pusse linsene og lade kamerabatteriet Husk at de innsendte bildene må godkjennes av bildekomiteen først. Bidrag som ble innsendt men ikke godkjent, teller ikke

Og en ting til; du må vite HVA det er du sender inn først også Nytter ikke ta bilde av en plante og sende det inn som "en plante". Man må altså vite artens vitenskaplige navn, både når det gjelder planter og fisk.
Så dt hjelper ikke med...( Dette er et dyr)
Plussmedlem
MC Darup
Så plutselig at jeg hadde fått en medalje på siden min :D Jeg digger medaljer...


Sølv Så bra. Gratulerer! Nå må du gå for gull!

Men du har vel hatt en medalje der før også? Bronse? Eller har du fotografert i stor skala de siste dagene ;o)
Bronse er ikke ille det, heller...
Loomis
Sølv :) Så bra. Gratulerer! Nå må du gå for gull! Men du har vel hatt en medalje der før også? Bronse? Eller har du fotografert i stor skala de siste dagene ;o) Bronse er ikke ille det, heller...


Du må nok sjekke datoen på det innlegget
Frank Angell
Alle kan få. Det gjelder bare å: -Sende inn tilstrekkelig mange bilder til basene våre som blir godkjent (10 bronsje, 50 sølv, 100 gull) -Få tilstrekkelig mange poeng i en fotokonkurranse til at du får 3.plass eller bedre. -Få kåret ett av karene dine som månedens akvarier. Med andre ord: det å få en medalje er fullt mulig, men den kommer ikke gratis ;)


Siden det står "mer enn" på medaljene, så er det vel 11, 51 og 101!
Og jeg som bare har 10... ;o)
Plussmedlem
Hehe..

Ja, det var noen måneder siden...

MC Darup: Da har du vel snart gullet i hus allikevel da
Spekulerte akkurat på det samme her, Helge
Mangler jeg 19 eller mangler jeg 20 bilder for å få GULL? *GLIZ*
Jeg så til min overraskelse at jeg faktisk har sendt inn hele 81 bilder.
Tror det går litt tid før jeg da får gull ja, bare 91 igjen!

Kanskje man skulle foreslå nye medaljer, skaffet bilder til databasene, skaffet/lagt inn info i databasene...

Antall poster teller i enkelte andre forum, der man starter som egg og går oppover avhengig av aktivitet. (www.rainbowfish.info)

Må jo legge til at jeg er ganske så fornøyd med forumet som der er nå da, forslagene er ikke alvorlig ment!

Helge H
Siden det står "mer enn" på medaljene, så er det vel 11, 51 og 101! Og jeg som bare har 10... ;o)
En skal få medaljen når en kommer til 10, 50 og 100.
Noen ganger tar det litt tid før en oppdager at noen har gjort seg fortjent til medalje, og da blir det slik som nå.

Men lover å pushe på de som medaljerer. Jeg styrer ikke engang medaljens bakside :p
Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap