litt lite...

hei! se her! er ikke det altfor lite! det var pent design men alt for lite. det hadde vært kult hvis den hadde vært 20 liter eller noe men...
Stakkar fisk. Men de har faktisk slike lamper på Dyregod Storo i Oslo (for store boller, that is). Koster 500 lapper.
ok, det må være dekorativt! passer både senga, krakkene, og skapet som jeg har bollen min på
Kampfisk har visst ikke noe særlig mer plass en 1-4lliter når de kommer fra anleggene. De er nok ganske vant til et så lite miljø og vil nok faktisk leve et godt liv i en slik bolle hvis eieren klarer og holde vannet bra
ja
Kampfisk har visst ikke noe særlig mer plass en 1-4lliter når de kommer fra anleggene. De er nok ganske vant til et så lite miljø og vil nok faktisk leve et godt liv i en slik bolle hvis eieren klarer og holde vannet bra:)

Synes ikke tanken på det er så veldig beroligende jeg da... :/ Jeg gjør som May Conny:

*grøss*
næi! buhu! herre e helt for jæ***!

sitat fra siden:
I don't get it..maybe it's the water. I feed my fish so don't think I starve them...
Why they keep dieing nevertheless I don't know! I'm getting frustrated with them now! Anyway the end :O)

hvis du vil se vinglass med betta som sloss se her det e helt sykt!
Jeg har riktignok fisk i bolle, men aldri om det kunne falle meg inn å putte den i en slik bolle som er så liten at den knapt nok får snudd seg.
Den hadde faktisk vært fin å klekke egg i
Og hatt yngelen i de første par dagene før de skal begynne å spise mat, altså før plommesekken er brukt opp.
det står at hun ikke skjønner hvordan de dør... hmmm... kan det være at du foreksempel overfôrer, vannverdiene er ikke helt på topp kanskje, og det blir litte grann for kaldt++
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap