Du Tanganyika..? :D

Du som har så mange Tanganyika-cichlider, har du muligheter til å ta noen bilder til fiskebasen?

Vi mangler masse, masse der...

*se på med søte øyne*
Har sjekket fiskebasen, og dere har bilde av alle mine der...

MEN:
Så fort jeg får tak i gromfisken, N. Caudopunctatus... Da rigger jeg opp fotoutstyret foran karet med forsyninger for noen dager, samt sovepose for DA skal det fotograferes!

(Har vurdert prøve dette i fiskebutikken, men slo det fra meg da jeg skjønte at de kom til å kaste meg ut ved stengetid)

Hurra!

Ang butikker, hvis du spør og sier hvorfor er de nok vennlige.
Jeg ville spurt

Tenkte å ta meg en tur til min kjære venn på AkvarieMagasinet.
Hmmm.. kanskje ikke en dum idé, likevel...
Regner nok med at jeg får lov dersom jeg spør pent og sperrer opp de uskyldsblå. Må uansett dit en dag til uken, så da tar jeg med kameraet
Det burde jo være i bransjens interesse å bidra til allmenn kunnskap om akvariefisk.
N. caudopunctatus
Bilde til fri benyttelse i basen.

Lykke til
Atle
Plussmedlem
Tanganyika
Bilde til fri benyttelse i basen. Lykke til Atle

Ausgemerkt!

*vil ha flere* Vi kan lokke med fine medaljer!!

Så flott

Kanskje jeg må snike meg en tur med kamera...?

Det er jo god reklame for fiskene dine.
Tanganyika
Bilde til fri benyttelse i basen. Lykke til Atle

Å, for et flott bilde av en nydelig fisk !!!
Nå ble jeg bare enda mer oppsatt på å få kjøpt meg etpartrefirefem slike..
(må bare få sporet opp noen som selger dem først.....)
Den der vil jeg også ha! Vært på leting lenge, har har aldri funnet den. Var den første tanganyikeren jeg fikk lyst på.

Men nå skal jeg jo på svensketur med OAK om et stund, så da blir det nok litt tanganyikashopping =)
Den står på listene til Krizoo, men der var den utsolgt for øyeblikket.
De skulle oppdatere i helgen, da de hadde fått inn mye nytt.
Han jeg pratet med, foreslo at jeg kunne ringe igjen i begynnelsen av april, for da skulle de bestille fler. De har en løpende avtale med en leverandør i Sverige som også driver oppdrett av disse, så det er muligheter der etterhvert.

Den står også på listene til Santron, men de sender ikke, så før jeg ringer dem, vil jeg finne ut om det er mulig å komme seg dit med offentlig transport. Det blir liksom helt "høl i hue" å skulle leie en bil for å få fisken 14 dager tidligere enn hos Krizoo.
(selv om jeg er troendes til det også - så lenge det er fisk inne i bildet
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap