Fotokonken april

Plussmedlem
I ettermiddag startar vi mottak av bilde til fotokonkurransen i april. Temaet denne gangen er fritt, og vi håpar på mange fine bidrag!
Wohooooo
Jeg må nok ut en tur og få tilbake kameraet.
*note to self* Ikke lån bort kameraet når det nærmer seg foto konk!*
Syns jeg bare har et dårlig kamera, og lite spennende fisk i grunnen. :P Gleder meg til å se bidragene!
Ir
lite spennende fisk i grunnen.

det skal da ikke regnes med egentlig men...
FS
[QUOTE=Ir]lite spennende fisk i grunnen.

det skal da ikke regnes med egentlig men...

men det gjør det. Men om man får et bilde av en "kjedelig" fisk, er det hundre ganger bedre enn et vanlig bilde av en sjelden fisk
Plussmedlem
10 bidrag er allereie inne! Ser ut til å bli bra deltaking!
Ja, det er jeg 100% enig i Skal bli spennende dette! Send inn bidrag folkens.

Etter siste runde så må jeg si at det skal bli skikkelig spennende og se hva fotografene duker bordet med denne gangen.
Det var mye bra i den forrige runden. Håper det blir minst like bra i denne runden
Kan nok bli det, Håvard - det er nå alle skal hevde seg bedre enn sist, vet du..
Moro med et høyt nivå på konkurransen!

For en hobbyfotograf med "billig" kamera, slik som meg, får det bli en seier bare å komme med
(og kommer jeg ikke med, får jeg bare prøve å lære litt mer til neste gang)

Hadde iallefall tenkt å sende inn et bidrag, bare jeg får fisken til å stå stille..... aaargh!
(den 10.4, var det ikke?)
Noen som kan praktisere hypnose på fisk her??

Jepp, det kalles for fór her i gården
Geir Kristiansen
Jepp, det kalles for fór her i gården :-D

Hah jeg skulle ønske det var tilfellet her. Her er det full krig når det er mating. Fie Haj stjeler alt som heter mat og det vet de andre fiskene, så de skynter seg og spise før hun får snusen i maten. Hun er som en støvsuger. Gammle ancistrusen har alt av pigger ute for og beskytte sin kjære malletablett, men får Fie snusen i den kan han bare glemme det. "svopp ned i magen"

Heldigvis har vi en spesiell plass vi dropper tabletter som Fie ikke kan komme til pga sin store kropp. Så da samler mallene seg der og koser seg =)
Ina Kristiansen
Heldigvis har vi en spesiell plass vi dropper tabletter som Fie ikke kan komme til pga sin store kropp. Så da samler mallene seg der og koser seg =)

Jammen bra dama ikke vet hva du skriver om henne på nettet!! Jeg syns iallfall det er fint med fyldig buk, Fie!! ;D
Geir Kristiansen
Jepp, det kalles for fór her i gården :-D

Eeeh... det fungerer ikke helt slik her... De virrer da mer enn noensinne!!
Det var derfor jeg ville prøve med hypnose..
Det er typisk at fiskene gjør masse spennende som jeg kunne tenke meg å få festet til linsa, men så fort kameraet kommer frem....

Menmen, får kanskje bare smøre meg med tålmodighet
(pluss et helt brett med batterier!)
munda
[QUOTE=Ina Kristiansen] Heldigvis har vi en spesiell plass vi dropper tabletter som Fie ikke kan komme til pga sin store kropp. Så da samler mallene seg der og koser seg =)

Jammen bra dama ikke vet hva du skriver om henne på nettet!! Jeg syns iallfall det er fint med fyldig buk, Fie!! ;D

*nikker enig*
15 bidrag er til nå kommet inn Det er plass til flere!
Burde jo ventet og sett hva "tema" et var før jeg sendte corydoras-bildet jeg var så fornøyd med inn til basen. Nå må jeg jaggu ta nye bilder, å huff å huff
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap