Hvilken Malle er din favoritt.? (side 10)

Må si jeg får mer og mer sansen for L-136. Disse er VF fullvoksen og vel så det. De skal vist ikke bli mer en 8cm, den minste er kanskje 8 cm, mens den største er vel ca 12 cm. De kommer fram straks det er mat i gjære. At to av de har funnet "hverandre" og ligger i skiferhula, er jo kjempe gøy

[External Image]
Geir Kristiansen
Kommer dine fra Haakon i Bergen?

Nei,mine har jeg kjøpt i gøteborg.
De er nok endel mindre enn de som kommer fra Haakon.
Mine er mellom 8 og 10 cm.
Hver gang det kommer en ny malle i hus er det min favoritt,men denne panaque sp liker jeg godt.Det er forøvrig et par som er fanget samtidig ved Tarapoto i Peru.

Jørn
Verdens søteste maller, er mine maller

Jeg har Ancistrus sp. `oppdrettsvariant` albino, Pleco (vet ikke heeelt hvilken av Hypostomus plecostomus og Liposarcus pardalis jeg har, tror jeg har en av hver!), Gibbiceps og Kinesisk algespiser!

Har to Ancistrus som er ca. 6 cm og ca. 5 cm, to Pleco som er 34 cm og ca. 25 cm, en Gibbiceps som er ca. 10 cm, og en gul Kinesisk algespiser som er ca. 7-8 cm!

[External Image]
Bilde 1: Største Ancistrus albino

[External Image]
Bilde 2: Begge Pleco

[External Image]
Bilde 3: Dårlig bilde av gul Kinesiskt algespiser!
Ops, bildene kom ikke på det andre innlegget! :P
YazzY
Ingen andre som har L-144? : [URLBLOCK1] Jeg har kjøpt 5 av dem. Morsomme fisk som kan svømme rundt hånda mi uberørt av det jeg holder på med i akvariet. [IMG]http://akvaforum.no/images/fish/ancistrus_sp_l144_07.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/fish/ancistrus_sp_l144_11.jpg[/IMG]

Du har ikke spurt om tillatelse om å bruke bildene, har du vel YazzY.
Hvis du skal bruke bilder som ikke er dine må du spørre først, om du får
låv og bruke bilde(ne).

Det får gå for denne gang. Bare ikke la det skje igjen.

Peckoltia sp. 205 er en ganske fine malle Alenate og Geir. Får håpe det blir noe yngel hos dere.

Andreas Bjørvik
Inaktiv bruker
Her er mine favoritter:

1. bilde L-006 (tusen takk til Trym)

2. og 3. bilde L-114
L-114 er bland top 10 hos meg, den er fantastisk fin.

Andreas Bjørvik
Har ikke lest alle innleggene i denne tråden
Så jeg vet ikke om dette er tatt opp før, men ville bare si til alle malle elskere at Dyrego kjeden selger L-Maller til halv pris for tiden.

Det er mye spennende å finne.

Her er noe av de jeg har kjøpt:

L-340 Mega Clown pleco
L-128 Hemiancistrus sp.
L-240a Leporacanthicus cf. galaxias
Men min gode gamle Gibbiceps r også en favoritt
Den er kanskje ikke så spennende som alle de andre.
Men min er 11 år (like gammel som min eldste datter) og ca 30 cm.

Her er noen bilder fra ulike tider.
Inaktiv bruker
Det er så mange flotte maller i tråden her.

Her er flere av mine favoritter:

1. og 2. bilde L-264

3. bilde L-201
Liker godt L-045, men det er såå mange fine maller ute i verden, men liker veldig de med litt spesiellt mønster!

Har ancistrus og gibbiceps. Ancistrusen min er bare gammel og gretten, men når det gjelder gibbicepsen sier jeg bare WoW!
Den er veldig pen med "leopardmønster"-et sitt og utspillte finner, også når den svever gjennom "lufta"(vannet x-))
Hypancistrus sp. L260 !!

og Panaque Plecoen.. har en VF på butikken nå.. den sier den har lyst til å bli med meg hjem... hmm =)
L316 en liten tøff Hypancistrus
Min flokk på 7 L316 Hypancistrus begynner å komme seg skikkelig. En blanding av rekepellets, plecochips, algaewafers og meget moderat mengde med oksehjerte har gjort sitt til at disse nå har kommet seg skikkelig. Mallen blir ikke større enn 8 cm og disse er nå ca 6-7 cm.

[External Image]

[External Image]
Det var en meget vakker skapning, du har der Geir

Samlingen din begynner vel og bli ganske solid etter hvert, eller hva?

Andreas Bjørvik

Så stor er den ikke, men til gjengjeld så er det gode flokker.

L008 5 stk
L103 5 stk
L270 7 stk
L316 7 stk
L201 8 stk
L205 6 stk
Hypancistrus "Monte Dourado" 6 stk (50 yngel)

Jeg har et kar igjen i reolen uten maller så det får bli ei skikkelig stasmalle som for å sette prikken over i'en.
Det var da en skikkelig snadderliste det der, Geir. *Sikle*
Tilfeldig bekjentskap
© Geir B Løland
Reklame for plussmedlemskap