* AkVafiL * (side 10)

Strippet stuartgranti hua i dag, og sitter nå med 17 yngel. Blir moro og fore opp disse!
Plussmedlem
akvafil
Cynotilapia Pulpican.

Fine bilder

Send de inn til basen. Kun ett bilde tilgjengelig der nå.
Takk for tipset Loomis, bildene er nå sendt til vurdering.
Enda en Aul.SG hue tygger. Utrolig produktiv gruppe dette her!
akvafil
test[IMG]http://akvaforum.no/images/forum/11101_090822085323_1.jpg[/IMG]

søt liten jente i bakgrunn
Har fattet litt interesse for Protomelas artene, så P.Fenestratus og P.Spilonatus er nå på plass i karet.

Byttet også bort mine 9 Golden yngel mot 9 Borley yngel. God byttehandel.
Og slik ser karet mitt ut i dag.

[External Image]
Veldig fin og naturtro stein-innredning du har der.
Fin samling fisk også.
Har hatt lek på delfinene igjen i dag og hua er stappa med egg. Håper det blir noe ut av det denne gangen..
Aulonocara jacobfreibergi "otter point".
Den brutale overgangen fra mors munn, via posen på vei hjem fra butikk og opp i karet har gått bra. Intet frafall over natten. Det lover jo godt!
Nettop lest gjennom hele tråden din, og kommer til å følge med videre !
mange flotte bilder, og mye å bli inspirert av. Abonnert!

liker at du har komprimisser mellom "stue akvarium" og biotop
Nå skal jeg brette opp ermene og prøve å fange en O.Lithobates hue som har kjeften full av yngel. Litt vanskelig prosess med såpass mye stein i karet.
Fikk'a opp til slutt, etter mye banning og sverting.. hehe.. Hu var vanskelig å fange grunnet all steinen jeg har oppi karet. Tok ut halvparten og da ordna det seg. Fikk strippet henne forsiktig og hun hadde nærmere 30 yngel totalt. Karet har fått total makeover, igjen, men sånn måtte det bare bli. Til gjengjeld har jeg nå endelig fått til oppsettet slik jeg alltid har ønsket det. Var å plukket stein her om dagen, og utnyttet denne muligheten til å forandre litt.

Skal bli flinkere til å ta bilder fremover, har fått flere flotte arter i det siste som T.Intermedius, P.Spilonatus, P.Fenestratus, A.Jacobfreibergi mm.

Det er langåpent hos Jan Holt i morra, og halv pris på all ferskvannsfisk. Spørs om det ikke blir enda en ny art på meg etter en tur dit..
Jan Holt er den butikken jeg bruker lengst tid i når jeg handler fisk, kult å prate malawi med en betjening som har god kunnskap. En av gutta der har til og med dykket i malawisjøen! Dit skal jeg også en gang i tiden, kansje legge bryllupsreisa dit når den tid kommer!?
Da var denne tråden lest og takk for mange fine bilder.
skal nok følge med her, da det er mulig det blir noe slikt i det nye karret når det er oppe å går.
Skal vel en tur til Lillestøm i løpet av vinteren, så hold kaffen klar hehe
Drikker ikke kaffe da magen ikke liker sånt.

Mvh Per
Flotte pulpican
Flotte pulpican. Er det de samme som du kjøpte av meg?
Ronny-andre : Takker for hyggelig kommentar.

Blondviking : Velger du malawi har du mye å glede deg til!!

Ray : Jepp, dette er de to som umiddelbart inntok lederrollene.
Ja de ble jo skikkelig flotte.

Så at de har lagt til bildet av hunn fisken i fiskebasen. Du får prøve å få bilde av hann fisken inn i fiskebasen også

Mvh Raymond
Stussa egentlig litt på hvorfor ikke begge ble tatt med, de holder jo samme kvalitet. Jobber med en kar som har peiling på kamera, og han skal gi meg ett kurs i morra. Blir masse flotte bilder her fremover.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap