- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Fluval edge tråden - designer kar i nano størrelse (side 10)
Fluval edge tråden - designer kar i nano størrelse (side 10)
Rekene mine blir iallefall flere med denne karen sammen med seg. Har ikke merket noe minket formering.
Han er så liten at han kom inn rillene i innsuget på filteret. Den svampbiten hadde sklidd ned litt
Det finnes faktisk en nanoskummer som passer inn der filteret er idag. Blir nok ikke på denne siden av påsken, men det er i planlegging!!
Blir nok et oppsett med en 3-4 kg levende stein og noen smådyr tenker jeg.
Han er så liten at han kom inn rillene i innsuget på filteret. Den svampbiten hadde sklidd ned litt
Det finnes faktisk en nanoskummer som passer inn der filteret er idag. Blir nok ikke på denne siden av påsken, men det er i planlegging!!
Blir nok et oppsett med en 3-4 kg levende stein og noen smådyr tenker jeg.
Postet 30.03.10 kl 09:33
Endret: 30.03.10 kl 09:42
Postet 30.03.10 kl 12:58
Postet 30.03.10 kl 13:00
Kent_Led: http://www.ultraleds.co.uk/mr11-lumen-cool-white-acdc-28w25w-p-2149.html
Da har eg fått i hus 2 av desse LED pærene. Tykte lyset var litt ubehagelig, men håpar eg blir vant med det. Har du merka noko forskjell i plantevekst i karet ditt Kent?
Såg du skreiv noko om at lyset skal være greit for planter i eit innleg tidlegare i tråden. Håpar dei er bedre enn det forrige iallefall. Større deler av karet blir iallefall "belyst" no.
Takk for linken
Postet 06.04.10 kl 23:48
Postet 07.04.10 kl 05:10
Endret: 07.04.10 kl 05:11
Postet 07.04.10 kl 15:31
Postet 07.04.10 kl 16:13
Postet 07.04.10 kl 16:50
Postet 07.04.10 kl 17:32
Postet 07.04.10 kl 17:48
Postet 08.04.10 kl 23:59
Postet 09.04.10 kl 00:04
Postet 11.04.10 kl 10:53
thomsen[QUOTE=Bbrann]Dette ble pent! :) Stå på^^
hva som ble pent????
Trur ikkje det svaret var meint til deg, men til ein av dei andre brukarane som har posta bilde av edgen sin.
Det er vel den kvite svampen som skal ligge på toppen av filteret? Meiner det står det i bruksanvisningen iallefall? Men det er jo mange som kastar ut svampen for å bruke meir kjemisk eller biologisk filtermedie.
Kva ekstrautstyr tenkjer du på? Er komt varmekolbe som passar oppi filteret, og div hevertutstyr (støvsugar), håvar og algemagnetar som visstnok er spesialtilpassa karet.
Postet 11.04.10 kl 11:04
Kva ekstrautstyr tenkjer du på? Er komt varmekolbe som passar oppi filteret, og div hevertutstyr (støvsugar), håvar og algemagnetar som visstnok er spesialtilpassa karet.
-------------------------------------------------------------------
hvor selger de dette extra utstyret??
har ikke sett det i noen butikker ennå...
------------------------------------------------------
Det er vel den kvite svampen som skal ligge på toppen av filteret? Meiner det står det i bruksanvisningen iallefall? Men det er jo mange som kastar ut svampen for å bruke meir kjemisk eller biologisk filtermedie.
----------------------------------------------------------------
hmm.i min brukanvisning viser det i bunn "foam" i midten "activated carbon" og på toppen "biomax". så jeg har sett det opp sånn..
vet ikke hvordan du har gjort...
-------------------------------------------------------------------
hvor selger de dette extra utstyret??
har ikke sett det i noen butikker ennå...
------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
hmm.i min brukanvisning viser det i bunn "foam" i midten "activated carbon" og på toppen "biomax". så jeg har sett det opp sånn..
vet ikke hvordan du har gjort...
Postet 11.04.10 kl 18:59
Postet 12.04.10 kl 10:16
Et par bilder
Her kommer et par bilder av Sakura rekene i akvariet. Slipper nedi en malletablett og et par minutter senere er det fullt på markedet
Er det forresten noen som kan identifisere sneglene? De har en fot og er arm og spiralformet hus. Regner med at det er en eller annen type jegersnegle, men jeg finner ingen som ligner helt.
Er det forresten noen som kan identifisere sneglene? De har en fot og er arm og spiralformet hus. Regner med at det er en eller annen type jegersnegle, men jeg finner ingen som ligner helt.
Postet 01.05.10 kl 09:07
Postet 01.05.10 kl 10:17
Postet 02.05.10 kl 09:06
Postet 07.05.10 kl 13:31