Eriks coryrom (side 10)

Erik Johansen
Ja det er artig har nesten et luksus problem her ;-)

Du får ta med deg en del og komme til Trondheim en tur, så blir du nok kvitt noen
Den er jo helt enorm den comptadamen din, ikke rart det blir store kull ut av den ))
Vi har fått 14-15 yngel i de to kullene etter formerings-stoppen men noen få er jo mye bedre enn ingen yngel, og nå har hannen stengt hunnen inne igjen. Det går bare bra med orcesi'ene, de skal få gå i en bøtte med luftestein en stund før vi pakker dem i natt, da klarer de seg nok fint til DK
Ja hun er så stor nå att jeg er redd hun ikke kommer inn i hula så bra att det går bra med orcesisen gleder meg til å få den nye fisken av Kim, corydoras C007 ?
Da kom det 90 egg på Aspidoras C125 Gold
Nå er det lenge siden jeg skrev noe her, her kommer det noen bilder av ny fisk
Så heldig du er!!
Så mye yngel, egg og fine fisker!!

Ja det er full trøkk her om dagen masse yngel på corydoras og maller. Disse corydoras Ortegai er bare kjempe fine
Da har C007 fått nyt t hjem i dag ikke de beste bildene
Siste bilde var jævlig kult! Du hører nesten tankene på den Coryen.

Håper du er fornøyd med L260 yngelen!

Si ifra om du har noen Adolfoi til overs. Har 1 som føler seg ensom og må fine minst 2-3 til han kjapt.
Hvilke plante er det i bilde nr 1 helt til venstre? Den "palmen"?
Til erik
Vil corydoras venezuelanus fortsette og yngle vis de deler kar med green laser?? De vil da gå i et 120l sammen.
Corydoras Venezuelanus jeg kjøpte av deg.

Har nettop kommet hjem fra ferie å alle fiskene jeg har kjøpt av deg levde i beste velgående. Venezuelanusene svømmer opp og ned langs Karet uten å lege egg. Hvor lenge gjør dem det før de skal legge eg vis de skal det da.

Unskyld for alle spørsmålene vis du ikke gidder å svare så forstår jeg det.

Mvh William
På tide med et lite innlegg her igjen. Lenge siden jeg har skrevet på siden min nå. Med en liten datter på 16 md. og en liten down periode i akvarieverden, begynner det å ta seg opp igjen. Hadde en liten opptelling på hvor mange Cory arter jeg har gående, og har pasert 30 arter. Fisken er orntlig i siget om dagen, Yngel på C007, CW32, venezuelanus, CW21, orcesis,oiapoquensis ,Aspidoras C125 gold ,L134 og l183 Legger ut noen bilder også.
Plussmedlem
Flotte bilder av flott fisk! Søte Cory-ansikter

Noen spennende arter du har fått egg og yngel på også! Høsten er en fantastisk tid for oss som driver med Corydoras

Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap