Jørn hennings akvarie og fisker (side 10)

C091 i full gang med egglegging!!..nice! [External Image]
C091
Meste parten av eggene er befruktet.. fisken har lagt eggene spredd i akvarumet, Men fleste parten er lagt inni java mosen. Egg størrelse ca 1,7-1,8mm. [External Image]
Akvarium
Jeg har lenge kunne tenkt meg et litt større kar for å ha i stua, med noen flotte Altum og stimfisk. å her om dagen fikk jeg et tilbud jeg ikke kunne si nei til... 450l hel glass med møbel.... Akvariumet mangler lystopp men borsett fra det så er jeg nesten der.. L150,B50,H60 [External Image]
A albater
Minne A albater er vist ikke albater.. jeg syntes selv de ikke var så veldig like så nå har jeg fått en sikker id på disse fiskene, CW052 er det jeg hvistnok har her hjemme ..morro. bilde er av en voksen han [External Image]
Cw052
Her et bilde av yngel.. [External Image]
gratulerer med nytt kar.
Har også lyst på større, men fruen er fortsatt ikke overbevist. hehe

Espen
450l
Hei ..takker.. samboeren min savner et stor stua kar med masse flotte planter og annet en bare c maller, så jeg fikk lurt den her til...
Cw052
CW052 med egg i bukfinnene.. [External Image]
Når blir nestegang dere drar i gang auksjon?
Plussmedlem
Må snart komme meg på en auksjonstur til Aquaark jeg også.. er jo ikke lange svippen fra Notodden

Morsomme bilder du tar!
Hei
Hei det er ikke satt opp noe nytt program ennå for neste år, men det kommer snart...
C sp paleatus
En utrolig artig fisk, fisken er veldig lik en C paleatus men hannene har en helt syk lang ryggfinne. Prøver og få en sikker id på disse fiskene inne på Corydoras World men det er ikke lett. Jeg syntes selv de er mer lik C longipinnis.. [External Image]
C sp paleatus
Størrste hunnen er ca 8-9 cm. [External Image]
Plussmedlem
Da er den hua relativt massiv, egentlig
Har også en highfin paleatus hanne.
Utrolig flott.
damen ligner veldig på den største jeg har igjen etter at gruppen ble delt opp. Sitter igjen med 8 stk selv nå.

Espen
Har fått tatt noen bilder av den Mallen jeg snakket om Jørn. Har fått svar på at det ikke er en vanlig Ancistrus Sp "opprettsvariant" vet du hva det kan være?
C114
Black_Flys
Har også en highfin paleatus hanne. Utrolig flott. damen ligner veldig på den største jeg har igjen etter at gruppen ble delt opp. Sitter igjen med 8 stk selv nå. Espen
Hei dette er mest sannsynlig C114. De du har hvordan ser resten av finnene på fisken ut? noen bilder?
Malle
Kim-Martin Haugen
Har fått tatt noen bilder av den Mallen jeg snakket om Jørn. Har fått svar på at det ikke er en vanlig Ancistrus Sp "opprettsvariant" vet du hva det kan være?
Hei Kim L maller er ikke ne jeg har så veldig greie på..:-/ Men jeg tenker på en Hypostomus av noe slag, bedre bilder?..du kan prøve her...planetcatfish.com.
Ok, får se om det er noen som kan gi meg svar der. Den er vanskelig å ta bilder av for den gjenner seg hele tiden.
L malle
De har en veldig bra base på l Maller der...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap