- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 10)
Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 10)
MC DarupJeg drømte om en korthåret, rød hunnkatt. Abyssinere har alltid fasinert meg. Og endte opp med en langhåret, lys Hellig Birma gutt :D (Og han er selvsagt den vakreste av alle!)
Mitt dårlige mobilkamera lyger litt, katten ser rød ut på bildene, men er viltfarget i virkeligheten. Vi hadde en annen abyssiner for en stund siden som var helt rød, men liker denne fargen bedre. Faktisk har vi hatt blå, rød og viltfarget abyssiner.
TiE: Tusen takk for rosen, men det er nok en stund til det blir så bra
Postet 04.05.07 kl 15:31
hær er vår go pus,som går under mange forskjellige navn i følge barna.men hovedsakelig er det vel pus vi roper=)
Han er litt for interssert i akvarie og er nok synder av att en av fiskene havna opp på benken som tørr fisk en morgen..
Av en merkelig grunn liker ho å leike med fisken og ikke spise den...
kjøpte tørrfisk på dyrebutikken og til ho men neida den sprang vi over golve å leika oss med til vi blei lei å lot den ligge:-P
måtte også slenge me ett bilde av dennis agorahamsteren vår,sjøl om den desverre døde.nydelig synest vi værtfall att den var=)
Han er litt for interssert i akvarie og er nok synder av att en av fiskene havna opp på benken som tørr fisk en morgen..
Av en merkelig grunn liker ho å leike med fisken og ikke spise den...
kjøpte tørrfisk på dyrebutikken og til ho men neida den sprang vi over golve å leika oss med til vi blei lei å lot den ligge:-P
måtte også slenge me ett bilde av dennis agorahamsteren vår,sjøl om den desverre døde.nydelig synest vi værtfall att den var=)
Postet 04.05.07 kl 17:38
Postet 04.05.07 kl 21:38
Endret: 04.05.07 kl 21:41
Ny pus
I går fikk vi ei ny pusi. Hun er 10 uker og helskjønn. Akkurat nå hviler hun ut oppå sofaryggen (favoritt utkikksplass) etter en vilter omgang rundt i huset.
Hun har holdt meg våken siden 0430 i natt, da hun ble litt vel selskapssyk. Hun gikk frem og tilbake oppå meg med ispedde mjau, klor og malelyder.
Er spent på reaksjonene til den andre katta vår når hun ser det er kommet en inntrenger her...... hun er uvitende ute på jakt.....
Hun har holdt meg våken siden 0430 i natt, da hun ble litt vel selskapssyk. Hun gikk frem og tilbake oppå meg med ispedde mjau, klor og malelyder.
Er spent på reaksjonene til den andre katta vår når hun ser det er kommet en inntrenger her...... hun er uvitende ute på jakt.....
Postet 26.05.07 kl 12:18
Postet 26.05.07 kl 12:27
Vi hadde tidligere 4 sebrafinker (småfugl) og minste broren min hadde et marsvin en stund.
Vi hadde også kaniner i et stort utendørs bur (ca 3m bredde x 5m lengde x 2,5m høyde. Dette er borte nå.
Katter har vi alltid hatt både få og mange. Akkurat nå har vi...mange. De 4 hunn kattene våre har alle fått kattunger så nå har vi intet mindre enn 15 skjønne små nurk som vi må få gitt vekk :p Det stilige er at alle kattene fordeler ungepass og mating
Så om noen vil ha kattunger så bare ta kontakt
Vi hadde også kaniner i et stort utendørs bur (ca 3m bredde x 5m lengde x 2,5m høyde. Dette er borte nå.
Katter har vi alltid hatt både få og mange. Akkurat nå har vi...mange. De 4 hunn kattene våre har alle fått kattunger så nå har vi intet mindre enn 15 skjønne små nurk som vi må få gitt vekk :p Det stilige er at alle kattene fordeler ungepass og mating
Så om noen vil ha kattunger så bare ta kontakt
Postet 26.05.07 kl 12:39
Endret: 26.05.07 kl 12:39
Postet 26.05.07 kl 13:03
Trine TI går fikk vi ei ny pusi. Hun er 10 uker og helskjønn. Akkurat nå hviler hun ut oppå sofaryggen (favoritt utkikksplass) etter en vilter omgang rundt i huset. Hun har holdt meg våken siden 0430 i natt, da hun ble litt vel selskapssyk. Hun gikk frem og tilbake oppå meg med ispedde mjau, klor og malelyder. Er spent på reaksjonene til den andre katta vår når hun ser det er kommet en inntrenger her...... hun er uvitende ute på jakt.....
Må berre sei..for enn nydeli lite kattepus!*dåne*
Postet 26.05.07 kl 13:27
Postet 26.05.07 kl 17:48
Postet 26.05.07 kl 17:59
Postet 26.05.07 kl 18:42
Postet 26.05.07 kl 18:53
Inaktiv bruker
Heia! Hvorfor har ikke jeg sett denne tråden før? Jeg har også dyr å skryte av! Så en annen hadde lik, morsomt
Jeg har 3 akvarium, 2 hamster og VERDENS herligste papegøye ved navn Gustav. Han liker også å sitte og se på akvariene, og har mye høyere iq enn noen av deres katter *hihi* Neida, men han titter han.. Snakker gjør han også
Er forresten en Grå Jaco
Jeg har 3 akvarium, 2 hamster og VERDENS herligste papegøye ved navn Gustav. Han liker også å sitte og se på akvariene, og har mye høyere iq enn noen av deres katter *hihi* Neida, men han titter han.. Snakker gjør han også
Er forresten en Grå Jaco
Postet 26.05.07 kl 19:06
Postet 26.05.07 kl 19:18
Postet 26.05.07 kl 20:03
Postet 26.05.07 kl 20:26
Katta hadde ikke vært i huset lenge før hun lot seg rive med...... her er det nok flere med fiskeinteresse
<embed src="http://www.youtube.com/v/7AMO23cculM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
<embed src="http://www.youtube.com/v/7AMO23cculM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
Postet 26.05.07 kl 22:45
Aggi[QUOTE=Tinesol]Noen rokker har en giftig brodd i enden av halen ja. Den Steve Irwing ble drept av, drepte han ikke pga giften alene, men fordi brodden har kraftige mothaker. Irwing dro brodden ut igjen, etter å ha blitt truffet i hjertet/aorta og fikk da en kraftig blødning og døde. Hadde han ikke gjort noe, regner de med at han hadde overlevd.
Æsj! Det på ha vært en lang brodd! Jeg skal iallefall ikke ut å synkrosvømme med slike rokker..:S
Ikke med krokodiller heller.
Eller leke med edderkopper.
Postet 30.06.07 kl 21:08
Postet 30.06.07 kl 21:34
MC Darup[QUOTE=Aggi][QUOTE=Tinesol]Noen rokker har en giftig brodd i enden av halen ja. Den Steve Irwing ble drept av, drepte han ikke pga giften alene, men fordi brodden har kraftige mothaker. Irwing dro brodden ut igjen, etter å ha blitt truffet i hjertet/aorta og fikk da en kraftig blødning og døde. Hadde han ikke gjort noe, regner de med at han hadde overlevd.
Æsj! Det på ha vært en lang brodd! Jeg skal iallefall ikke ut å synkrosvømme med slike rokker..:S
Ikke med krokodiller heller.
Eller leke med edderkopper.
Når hele imagen man har bygger på å plage og rote med giftige eller andre dyr "just for the fun of it", så må det før eller siden gå galt.
Steve Irwing drog krokodiller i halen mens han holdt sin nyfødte datter på armen. Han lette opp alle slags ville dyr, for så å kaste seg over de og holde de fast mens han brøler "WOW ! Beutifule ! Lowely!
Selvfølgelig mens han ble filmet. Dette mente han var et viktig ledd i vern av disse dyrene.
Rart det ikke gikk galt for flere år siden.
Postet 30.06.07 kl 22:19