- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Tropheus Bilder (side 103)
Tropheus Bilder (side 103)
Postet 10.09.08 kl 21:05
Postet 10.09.08 kl 21:18
for å si det slike din inneholder:
Crude Protein (min) 38.2%
Crude Fat (min) 6.5%
Crude Fiber (max) 2.8%
Ash (max) 8.5%
Moisture (max) 6.5%
og OSI innholder
crude protein 42%
crude fat 4 %
crude fiber 6%
moisture 8%
så å si at det innholdt formye proteiner så gjør vertfall OSI som er det beste du nesten kan få til dine troffer.
så mat forsiktig du så går det der helt utrolig bra. kan sende deg en liten pose med O.S.I så får du prøvd det. vi selger i løsvekt å. koster kr 430 for 1 kg
mat med maten du har, lag litt rekemiks så kan du blande litt osv.
Crude Protein (min) 38.2%
Crude Fat (min) 6.5%
Crude Fiber (max) 2.8%
Ash (max) 8.5%
Moisture (max) 6.5%
og OSI innholder
crude protein 42%
crude fat 4 %
crude fiber 6%
moisture 8%
så å si at det innholdt formye proteiner så gjør vertfall OSI som er det beste du nesten kan få til dine troffer.
så mat forsiktig du så går det der helt utrolig bra. kan sende deg en liten pose med O.S.I så får du prøvd det. vi selger i løsvekt å. koster kr 430 for 1 kg
mat med maten du har, lag litt rekemiks så kan du blande litt osv.
Postet 10.09.08 kl 21:32
Postet 10.09.08 kl 21:35
WHAT???? no er det absolutt slutt med at dere får sjokkere oss mer erik og vibeke... hehe en ny 600l jaja hvor skal dere ha denne da?? har ett forslag til dere.. steng garasjedøren og isoler garasjen. og propp den full i kar.. da har dere myyyye god plass da ja.. * hmm ble faktisk litt misunnlig no ja.. *
badat det der var faktisk nesten litt på grensen til dårlig gjort.. lene sikkler her hehe
men flotte fisker.. gleder oss stort til og se dem live da..
har du poser til singel pakking badet? eller skal vi skaffe noen store gode poser??
er ikke noen øst på som vil kjøpe noen kiriza yngel da??eller andre for den slags skyld..
badat det der var faktisk nesten litt på grensen til dårlig gjort.. lene sikkler her hehe
men flotte fisker.. gleder oss stort til og se dem live da..
har du poser til singel pakking badet? eller skal vi skaffe noen store gode poser??
er ikke noen øst på som vil kjøpe noen kiriza yngel da??eller andre for den slags skyld..
Postet 10.09.08 kl 21:37
Postet 10.09.08 kl 21:48
Postet 10.09.08 kl 21:55
Postet 10.09.08 kl 22:04
Postet 10.09.08 kl 22:17
Postet 10.09.08 kl 22:20
saffenWHAT???? no er det absolutt slutt med at dere får sjokkere oss mer erik og vibeke... hehe en ny 600l jaja hvor skal dere ha denne da?? har ett forslag til dere.. steng garasjedøren og isoler garasjen. og propp den full i kar.. da har dere myyyye god plass da ja.. * hmm ble faktisk litt misunnlig no ja.. *
vet ikke om du så dette evolution
Postet 10.09.08 kl 22:23
Postet 10.09.08 kl 22:40
Postet 10.09.08 kl 23:25
Postet 11.09.08 kl 00:27
da har vi flyttet lunangwaene over i 375 literen.Var ikke særlig pes og få fatt i de denne gangen,Men nå blir det ikke mer flytting på de.De har kommet seg veldig i fargen og lekt endel siden jeg flyttet de over,så håper på noen yngel snart.
Ellers om dagen så går jeg og tripper etter turen til oslo hehe.gleder meg masse til og få moliroene i husSå får vi satse på og få like fin farge på de som vibeke og erikSom dere sikkert har sett, så er de veldig røde.
osgå går vi og venter på hestenes babyerEr litt usikker på om jeg skal strippe hannen eller bare latt han slippe oppi karet.Er et h.....og få fatt i deMen må si at jeg syntes det er fasinerende at de bytter på rugingen.
Ellers om dagen så går jeg og tripper etter turen til oslo hehe.gleder meg masse til og få moliroene i husSå får vi satse på og få like fin farge på de som vibeke og erikSom dere sikkert har sett, så er de veldig røde.
osgå går vi og venter på hestenes babyerEr litt usikker på om jeg skal strippe hannen eller bare latt han slippe oppi karet.Er et h.....og få fatt i deMen må si at jeg syntes det er fasinerende at de bytter på rugingen.
Postet 11.09.08 kl 10:30
Endret: 11.09.08 kl 10:30
Lene84osgå går vi og venter på hestenes babyer:)Er litt usikker på om jeg skal strippe hannen eller bare latt han slippe oppi karet.Er et h.....og få fatt i de[B]:)[I]Men må si at jeg syntes det er fasinerende at de bytter på rugingen.[/I][/B]
hmm var det noe spsifikk hinting til den mennesklige verden det der da eller?? hmm vi gutta får holde oss til grov arbeide vi tenker jeg. hehe
Postet 11.09.08 kl 12:56
Endret: 11.09.08 kl 12:57
Postet 11.09.08 kl 16:09
Postet 11.09.08 kl 16:17
Vurderer å skaffe meg noen flere kasakalawer, som dere kanskje veit har jeg jo en gruppe med lufubu og 5 VF kasa. Ville det være noe problem å sette flere kasaer sammen med disse? og evnt. hvor mange kan jeg ha? Alle går nå i ett 540l kar!!
Poster noen bilder når jeg får satt inn bakgrunn og ordnet alt som skal til. Bygd meg møbel til karet.. så da har jeg ett porsabord til overs hvis det er intr. for det Går litt å vipper på tanken om å bygge egen lyskasse til det men. Eller om jeg skal kjøpe meg hqi belysning med tiden.. Er ikke sikkert de jeg leier av er så intr. i hull i taket ) hehe
Poster noen bilder når jeg får satt inn bakgrunn og ordnet alt som skal til. Bygd meg møbel til karet.. så da har jeg ett porsabord til overs hvis det er intr. for det Går litt å vipper på tanken om å bygge egen lyskasse til det men. Eller om jeg skal kjøpe meg hqi belysning med tiden.. Er ikke sikkert de jeg leier av er så intr. i hull i taket ) hehe
Postet 11.09.08 kl 17:03
Endret: 11.09.08 kl 17:04
Kenneth ØstbyVurderer å skaffe meg noen flere kasakalawer, som dere kanskje veit har jeg jo en gruppe med lufubu og 5 VF kasa. Ville det være noe problem å sette flere kasaer sammen med disse? og evnt. hvor mange kan jeg ha? Alle går nå i ett 540l kar!!
Det frarådes å hode disse to sammen siden de er Moorii begge to. Det kan fort bli krysning.
Postet 11.09.08 kl 21:06