Tropheus Bilder (side 103)

Da er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med fôret, jeg har jo en kilo av dette stående, og litt tynn lommebok fram til studielånet...Bør jeg hive sammen noe rekemiks istedet da eller?
Som sagt så kjenner jeg ikke Ocean Nutrition. En forsiktig akvarist ville nok ikke bruke maten hvis han er i tvil. Men det skader ikke hvis du blander maten sammen med store mengde rekemiks, da får du utnytte vitaminer som er der. Du kan rekemiks oppskrift? Hvis ikke så lett tilbake i tråden.
for å si det slike din inneholder:
Crude Protein (min) 38.2%
Crude Fat (min) 6.5%
Crude Fiber (max) 2.8%
Ash (max) 8.5%
Moisture (max) 6.5%

og OSI innholder
crude protein 42%
crude fat 4 %
crude fiber 6%
moisture 8%

så å si at det innholdt formye proteiner så gjør vertfall OSI som er det beste du nesten kan få til dine troffer.

så mat forsiktig du så går det der helt utrolig bra. kan sende deg en liten pose med O.S.I så får du prøvd det. vi selger i løsvekt å. koster kr 430 for 1 kg

mat med maten du har, lag litt rekemiks så kan du blande litt osv.
Ocean nutrition er et meget bra for. Har brukt det i over ett år, og har egentlig ikke noen god forklaring på hvorfor jeg sluttet å bruke det.. Kom vel en stor bøtte med osi eller noe sånt tenker jeg..
WHAT???? no er det absolutt slutt med at dere får sjokkere oss mer erik og vibeke... hehe en ny 600l jaja hvor skal dere ha denne da?? har ett forslag til dere.. steng garasjedøren og isoler garasjen. og propp den full i kar.. da har dere myyyye god plass da ja.. * hmm ble faktisk litt misunnlig no ja.. *

badat det der var faktisk nesten litt på grensen til dårlig gjort.. lene sikkler her hehe
men flotte fisker.. gleder oss stort til og se dem live da..

har du poser til singel pakking badet? eller skal vi skaffe noen store gode poser??

er ikke noen øst på som vil kjøpe noen kiriza yngel da??eller andre for den slags skyld..
Kom med posene så hjelper jeg deg å pakke dem akkurat som du vil.
litt bilder av moliroen våre, tatt i dag men fotografen og fiskene spilte vist ikke på samme lag i dag
Evolution
litt bilder av moliroen våre, tatt i dag men fotografen og fiskene spilte vist ikke på samme lag i dag;-)

omg
omg? mulig æ ikke er helt med i dag.
saffen
WHAT???? no er det absolutt slutt med at dere får sjokkere oss mer erik og vibeke... hehe en ny 600l jaja hvor skal dere ha denne da?? har ett forslag til dere.. steng garasjedøren og isoler garasjen. og propp den full i kar.. da har dere myyyye god plass da ja.. * hmm ble faktisk litt misunnlig no ja.. *

vet ikke om du så dette evolution
så å så.. hehehehe
joda en artig historie det der; skal si den senere hehe
Evolution
omg? mulig æ ikke er helt med i dag.

hehe, sånn går det med meg når man har hatt to sammenhengende arbeidsuker på engelsk. ohh my god

Dem var fine på norsk
ja bare æ som e træg, har vært syk de siste dagen, langt i fra i form. men det kommer seg nå.....

lurer på om asto ynglene overlever i livua karet æ. de er uansett umulig og fange å få de strippet.
da har vi flyttet lunangwaene over i 375 literen.Var ikke særlig pes og få fatt i de denne gangen,Men nå blir det ikke mer flytting på de.De har kommet seg veldig i fargen og lekt endel siden jeg flyttet de over,så håper på noen yngel snart.

Ellers om dagen så går jeg og tripper etter turen til oslo hehe.gleder meg masse til og få moliroene i husSå får vi satse på og få like fin farge på de som vibeke og erikSom dere sikkert har sett, så er de veldig røde.

osgå går vi og venter på hestenes babyerEr litt usikker på om jeg skal strippe hannen eller bare latt han slippe oppi karet.Er et h.....og få fatt i deMen må si at jeg syntes det er fasinerende at de bytter på rugingen.

Lene84
osgå går vi og venter på hestenes babyer:)Er litt usikker på om jeg skal strippe hannen eller bare latt han slippe oppi karet.Er et h.....og få fatt i de[B]:)[I]Men må si at jeg syntes det er fasinerende at de bytter på rugingen.[/I][/B]

hmm var det noe spsifikk hinting til den mennesklige verden det der da eller?? hmm vi gutta får holde oss til grov arbeide vi tenker jeg. hehe
Evolution
ja bare æ som e træg, har vært syk de siste dagen, langt i fra i form. men det kommer seg nå..... lurer på om asto ynglene overlever i livua karet æ. de er uansett umulig og fange å få de strippet.

Gjør det om natten når dem sover Da er det bare å plukke dem opp med hendene..
hehehehe det har vi forsøkt med veldig lite hell............... de piler avgårde bare vi tenker på å stikke hendene i karet hehehehe
Vurderer å skaffe meg noen flere kasakalawer, som dere kanskje veit har jeg jo en gruppe med lufubu og 5 VF kasa. Ville det være noe problem å sette flere kasaer sammen med disse? og evnt. hvor mange kan jeg ha? Alle går nå i ett 540l kar!!

Poster noen bilder når jeg får satt inn bakgrunn og ordnet alt som skal til. Bygd meg møbel til karet.. så da har jeg ett porsabord til overs hvis det er intr. for det Går litt å vipper på tanken om å bygge egen lyskasse til det men. Eller om jeg skal kjøpe meg hqi belysning med tiden.. Er ikke sikkert de jeg leier av er så intr. i hull i taket ) hehe
Kenneth Østby
Vurderer å skaffe meg noen flere kasakalawer, som dere kanskje veit har jeg jo en gruppe med lufubu og 5 VF kasa. Ville det være noe problem å sette flere kasaer sammen med disse? og evnt. hvor mange kan jeg ha? Alle går nå i ett 540l kar!!

Det frarådes å hode disse to sammen siden de er Moorii begge to. Det kan fort bli krysning.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap