- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Sølvi sine coryer og litt til :) (side 105)
Sølvi sine coryer og litt til :) (side 105)
Postet 11.05.11 kl 11:50
Postet 11.05.11 kl 12:01
Var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre, men klarte ikke å gi slipp på verken aeneus'ene eller albino'ene. Så akkurat nå bor der to albino og fire aeneuser sammen. Når gamlekaret er klart skal de søte & ville brune flytte og få flere artsfrender, og da skal jeg finne flere albinoer. Leste at der er negative meninger om å holde albinoer, siden de er en mutasjon, men de er så sjarmerende og uredde, kanskje fordi de ikke ser så godt... Og så er der så mange andre fine, de grønne ser helt nydelige ut. Og de oransje, og.. og.. Nei, nå må de tørre samboerne få seg en tur ut! Ha en riktig god dag, Sølvi!
Postet 11.05.11 kl 12:25
Det finnes mange flotte coryer ja ,så det er vanskelig å velge, kanskje derfor jeg har så mange og stadig har lyst på nye
Ha en fin dag du og ,ha en fin tur med de firbente
Ellers har jeg irritert meg grønn på de hersens penselalgene i 222 literen.
Så i dag bestemte jeg meg for å bestille Happy Life Algin Regular i håp om at dette skal ta det. Har hørt om flere som har hatt god hjelp av dette middelet og noen kanskje ikke fullt så heldige. Men etter å ha prøvd så mye annet uten resultat ,så blir dette rt siste håp.
Ha en fin dag du og ,ha en fin tur med de firbente
Ellers har jeg irritert meg grønn på de hersens penselalgene i 222 literen.
Så i dag bestemte jeg meg for å bestille Happy Life Algin Regular i håp om at dette skal ta det. Har hørt om flere som har hatt god hjelp av dette middelet og noen kanskje ikke fullt så heldige. Men etter å ha prøvd så mye annet uten resultat ,så blir dette rt siste håp.
Postet 11.05.11 kl 12:34
Hadde en runde for å tenne på lyse i karene og så plutselig noe lite i øvre del i et av karene . Hmm ,her skulle det bare gå coryer da ?
Ved nærmere ettersyn så jeg at det var en liten endlers -yngel .
Så der var altså den jeg trodde jeg hadde mistet ,men hvordan i alle dager har den havnet der ?
Må jo ha kommet opp i en hov på et tidspunkt men kan ikke huske at jeg har vært oppi Endlers-karet med hov heller ,mystisk.
Den ble iallefall glad for å komme tilbake til sine egne ,føk rett bort til de med en gang
Det har fremdeles ikke kommet flere yngel ,synes kanskje hunnene har blitt tynnere ,så mulig de har spist de
Er egentlig litt luksus å ha et eget kar med 3 Endlerser pluss noen yngel men kjenner jeg meg selv rett ,så kommer det vel noen coryer der om ikke så lenge.
Dvs. hvis Endlersene formerer ser godt ,så trenger de vel plassen selv
Ved nærmere ettersyn så jeg at det var en liten endlers -yngel .
Så der var altså den jeg trodde jeg hadde mistet ,men hvordan i alle dager har den havnet der ?
Må jo ha kommet opp i en hov på et tidspunkt men kan ikke huske at jeg har vært oppi Endlers-karet med hov heller ,mystisk.
Den ble iallefall glad for å komme tilbake til sine egne ,føk rett bort til de med en gang
Det har fremdeles ikke kommet flere yngel ,synes kanskje hunnene har blitt tynnere ,så mulig de har spist de
Er egentlig litt luksus å ha et eget kar med 3 Endlerser pluss noen yngel men kjenner jeg meg selv rett ,så kommer det vel noen coryer der om ikke så lenge.
Dvs. hvis Endlersene formerer ser godt ,så trenger de vel plassen selv
Postet 11.05.11 kl 15:05
Postet 11.05.11 kl 16:10
Postet 11.05.11 kl 16:21
Postet 11.05.11 kl 18:18
Postet 11.05.11 kl 22:39
Postet 11.05.11 kl 23:28
Postet 11.05.11 kl 23:32
Endret: 11.05.11 kl 23:35
Postet 11.05.11 kl 23:35
Postet 12.05.11 kl 14:43
Postet 16.05.11 kl 14:24
Postet 21.05.11 kl 23:00
Endret: 21.05.11 kl 23:04
Postet 21.05.11 kl 23:30
Er litt mye styr til tider ja og koster endel mer enn ferskvann stort sett og det tar tiiiid med saltvann. ingenting går fort når det gjelder denne siden av akvariehold.
Så hvis jeg måtte velge ,så hadde det blitt ferskvann, men heldigvis kan jeg ha begge deler
Det er to vidt forskjellige verdener når det gjelder fersvann og saltvann.
Så hvis jeg måtte velge ,så hadde det blitt ferskvann, men heldigvis kan jeg ha begge deler
Det er to vidt forskjellige verdener når det gjelder fersvann og saltvann.
Postet 21.05.11 kl 23:48
Postet 21.05.11 kl 23:51
Postet 21.05.11 kl 23:55
Takk og lov Jeg liker å lære, skulle jeg noen gang bli utlært innenfor noe så ville jeg blitt særs lei meg.
Men du har fått til mye da, du har så mye flott fisk som ser ut til å trives og yngle, vakker saltvannsfisk og pene akvarier. Godt å ha noe å strebe etter for ferskinger som meg, og noen å spørre om hjelp når ting går skeis
Men du har fått til mye da, du har så mye flott fisk som ser ut til å trives og yngle, vakker saltvannsfisk og pene akvarier. Godt å ha noe å strebe etter for ferskinger som meg, og noen å spørre om hjelp når ting går skeis
Postet 22.05.11 kl 00:22