Andreas Sitt "Akvarierom" (side 11)

Dæven og fort tiden går. Nå har jeg jammen meg 200 inlegg i min egen blogg=) Det er morro, og så kommer snart inlegg nummen 1000 for meg i forumet. Wow:P

Noe forteller meg at jeg sitter "litt" for mye på AF???

Meldte meg på fotokonken da=) tror jeg kommer lenger opp på listen denne gang. Håper på og bli blandt de 3 beste, men vet aldri da:P

Blir spennende med vannbytte i morgen, da jeg har 40 cm snø i hagen, men det går vel greit får en håpe=)

Jepp, skjønner at den søte kjæresten din trenger en kanin å kose med. Kan ikke bli mye tid til henne :P
Hehe, sant nok. Blir litt kveldskos i helgene da. Var jo ute i går og kjørte snøscooter og lagde snømann, og så begravde hun meg i snøen:P
Men mn=)
Flottte de Diskusene!

Snøscooter da gitt
Tusen takk=)
Ja det er jo fett det vel=) Hehe, bare missunnelig:P
Misunnelig? Jeg? Neida... :P
Nå har jeg fått kjøpt meg nytt minnekort, så nå blir det bilder igjen. Legger ut en del i kveld, da skal jeg ta bilder av de 2 nye diskusene, de nye plantene i 540'n og mye mer=)
Gleder meg til nye bilder=)
ta bilde av Ancistrus karet då :P
Ancistrus karet? Har ikke det lenger...
Fredly
Wihiioi. Gått til innkjøp av en 180 liter akvastabil. denne skal da erstatte Ancistuskaret. Bilder og oppdatert innfo kommer=)

Dette karet :P
Oja:P Vi får se hva det blir av det karet. Blir Ikke ancistrus iallefall:P La det bort.
Blir nok et selskapskar eller plantekar. Kanskje med diskus, vi får se=)
Da kommer det endelig en HAUG med bilder.
Er veldig glad i kommentarer=) Så kom med det=)
Her er min flotte Gruppe med Corydoras Davidsandsi

[External Image]

Min L-015, Pekoltia

[External Image]

En veldig moden hunn irsebærreke

[External Image]
En av mine 8 Heros SP Rotkeil

[External Image]

Flott scalare

[External Image]
Endelig noen bilder av Discusene=)
Noen som kan hjelpe meg med kjønn? Er 99,9% sikker på en hunn og en hann

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Siste bildene for i dag=)
Da blir det første bildet av den jeg mener er hua, det 2 bildet er av hannen, og 3 er av begge 2=)

[External Image]

[External Image]

[External Image]
nydelige bilder stå på :P
Fine diskus, "sikle sikle" xD
Kjempefine bilder av flott fisk!
Jeg er faktisk imponert over Pekoltia'en min. Den er en av de penere mallene jeg vet om, den vil jeg gjerne ha flere av=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap