Slik var det og sånn blir det. (side 11)

Inaktiv bruker
Siden den suttrete og sure moderatoren som er her i kveld ber meg om å slutte å hjelpe folk så skal jeg gjøre det, men jeg kommer til å melde fra om at han er som han er.
Ja jeg vet at han kan og kanskje kommer til å lese dette. Jeg nevner ingen navn (selv om jeg ønsker, dette er min personlige tråd, og kan skrive om småfugler om jeg vil.)
Så dere som skulle finne på å se etter meg, jeg kommer ikke til å skrive mer på en stund, bare være i bakgrunden og surre med mitt!
Inaktiv bruker
Siden Janne her mener jeg oftest tar feil i mine innlegg så mener jeg hun kan komme med et innlegg her inne som beviser dette, om det tar mer enn 24 timer før det kommer så må jeg nok skuffe henne og si at jeg ikke tar så mye feil som hun mener.
Spent på å se hva som eventuellt kommer.
Inaktiv bruker
Guttegruppagrei orker jeg ikke være en del av, når admins og moderatorer er så frekke og spydige som enkelte av dem sem er her så gidder ikke jeg å kaste bort tid her. Jeg skulle tydligvis gå stille i dørene, ikke vet jeg hvorfor, får jeg vite det? Neppe.
Derfor velger jeg nå å slette meg igjen, ikke kommer jeg tilbake og ikke vil jeg bruke den amatørmessige fiskebasen. Mange vil se på dette som teit og barnslig, det får så være.

Takk for meg for godt!
Hei spock.
Jeg tar verken parti med den ene eller den andre. Men jeg har fulgt litt med på denne diskusjonen om ph/eddik.
Jeg synes at det du kommer med her på forumet er masse positivt, du er flink til og ta bilder og du skaper interesse her på forumet. Du sitter inne med masse kunnskap, som kan hjelpe alle her.
Jeg mener vel også at dette kanskje blir blåst litt mye opp? Du kom med mer person angrep enn sakelig forklaring. Jeg mener at dette er en bagatell, skal det så lite til for at du ønsker og slette deg, er det nesten for dumt.
Bare bit det i deg, det er du som er sterk. Du har for mye kunnskap til at vi kan "miste" deg.

Uansett hva du bestemmer deg for håper jeg du tenker igjennom det og at du blir. Vi på forumet trenger slike som deg.
Inaktiv bruker
Hei Spock!
Var du han personen som hadde alle de fine rekeakvariene før?
Jeg tror jeg kan huske det!?
Var det forresten du som kjøpte eheim aquastyle?
Jeg var i såfall en ivrig bruker på den gamle akvaloggen din.
Var dette deg?
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap