Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 11)

Aggi
Edderkopper er det nå forståelig å holde seg litt unna... men jeg har hatt pinnedyr i over en uke, nå, men ennå ikke turd å holde det... Er litt rett for at jeg skal få panikk og kverke det ved et uhell... Men heldigvis er det et tålmodig dyr, som lar seg håndtere med en steikespade... ;D

*flirer*.... ser for meg Aggi på vill jakt med stekespade og kjevle
Hehehe... Ikke kjevle, da... Dessuten sitter pinnedyr veldig stille... Iallefall på dagtid. Om natta er den mer aktiv...
Her er noen bilder fra steinalderen
På den tiden da jeg hadde kaniner.
Det øverste er kaninen "Hoppe", min definitivt kjæreste kanin. En dvervedder. Han var tam som en hund, og man kunne gå tur med ham ute. Han stakk aldri av.

Bildet nederst viser noen av ungene hans.

[External Image]
[External Image]

Siden jeg akkurat har presentert meg selv i en annen tråd, tenkte jeg at jeg skulle presentere hundene mine her. Vi har 2 jakthunder som regjerer huset her og blir derfor populært kalt dronninga og kronprinsessa.

første bilde er av dronninga, Zelda. Hun er 4 år å blanding mellom Breton og Engelsk setter. Personlig synes jeg det ser ut som om hun har Irsk setter i seg. Hun er snill som dagen er lang og en utmerket jakthund, men kan ikke være alene hjemme. Det var hovedgrunnen til at vi skaffet oss kronprinsessa, Bessie.

Siden samboeren min vil gå på jaktprøver valgte vi denne gangen en renraset hund. Valget falt på Breton, på grunn av gemytt, jaktlyst og ikke minst størrelse. Bessie er nå 9 måneder, og som unghunder flest et lite troill av og til, men snill det er hun.

Siste bildet viser gullan under en hvilepause på svenskejakta tidligere i år. Nå er samboer og hunder i Finnmark på jakt, og han har skutt sin første rype for Bessie. Da ble det stor jubel i stua hos ho mor og en liten tåre i øyekroken. Gal, jeg, nei ikke i det hele tatt
Koselig tråd da ;D
Vi har 2 katter og 2 kaniner.
De er helt utrolige skjønne! Alle dyrene vi har er skikkelig kosedyr!
Så mange fine bilder her inne dah
Vi har 2 hunder, 3 kaniner og 1 katt.
Luna på første bildet. En australsk shepherd. Jenna på andre bildet. Hun er blanding av Border Collie, Kees Hond og Bouvier.. Tredje bildet står Jenna på to ben :P
Måtte bare legge ut noen bilder til :P Jenna og Luna
Kristin&fiskene
Vi har 2 hunder, 3 kaniner og 1 katt. Luna på første bildet. [B]En australsk shepherd[/B]. Jenna på andre bildet. Hun er blanding av Border Collie, Kees Hond og Bouvier.. Tredje bildet står Jenna på to ben :P

Åh jeg elsker Australian Shepherd! Forelsket meg i rasen for lenge, lenge siden da jeg så et tv-program på Animal Planet.... men den er nok for stor rase for meg:-/ Men de er absolutt nydelige!

Spesielt liker jeg akkurat den fargen som din har, faktisk

PS!
Hvor mye ga du for den? Hva ligger den rasen på i pris?
Ga 4000 kr tror jeg.. Men det var fordi de ikke var registrert, siden faren hadde feil farge. Kjøpte hu ikke fra noen faste oppdrettere, men hvis du gjør det koster de fra 8000-9000 kr tenker jeg
Her i huset har vi 8 år gamle Ruben og og 2 år gamle Ariel, hhv Bichon Frisé og Berg Lori.
Videoklippet er av Ariel for snart ett år siden sammen med vår yngste datter
<embed src="http://www.youtube.com/v/pOS0FRtRRoo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
Carroo
Koselig tråd da ;D Vi har 2 katter og 2 kaniner. De er helt utrolige skjønne! Alle dyrene vi har er skikkelig kosedyr! Så mange fine bilder her inne dah

Har du 2 kaniner nå? :O

Trodde du bare hadde 1 ? :P
Har fått en til Det er den det er bilde av (:
Så utrolig skjønn da

Har de navn?
Ja, det har de :p Selma & Simba heter de.
Kattene heter Felix & Buster.
Sender med noen bilder av kaninene (:
Har collien Enya, syv undulater; Finbeck og Fia, Pippi og Pelle, Kalle, Eowyn og Eomer.
Her er bilder av noen av dem.
For en flott blandingshund!
Det høres ut som litt av wn eventyrblanding Elin P., men resultatet,Casper er da utrolig flott! Nydelig hund.
Masse fine dyr
Har en kanin jeg da, som heter Bruno
Ca fire år gammel og i god form

Slenger med bilde og jeg:
Ååå... Den er maken til en hunnkanin jeg hadde en gang... Mamma'n til kaninungene som jeg postet i innlegget mitt høyere opp.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap