Mange bøtter vann.. (side 110)

posta vist om hverandre
Takker for svar

Mvh Per
Tusen takk *s*
Sanne
corydoras trilineatus, som regel feilaktig solgt som corydoras julii (som er veeeldig sjelden i butikken. og ellers.) ser ut som et ungt exemplar. mine så sånn ut, nå har de gullskjær og er veldig runde og nydelige :)

Hadde litt jakt her inne i dag for å 'plassere' dem *S* Fikk god hjelp fra blondviking (Per) *S* Takk til deg også *S*
hm.. legge inn bud på leilighet imorra kanskje? men blir ikke noen fiskefarm på 47 kvadrat :p
Sanne
hm.. legge inn bud på leilighet imorra kanskje? men blir ikke noen fiskefarm på 47 kvadrat :p

hvis du har mye å gå på i høyden så.. hehe..
Lykke til.
skal jo se litt pent ut og da ;p
Sanne
skal jo se litt pent ut og da ;p

spørrs jo hvordan man gjør det det. Hehe.
Hvordan går kjøpet da?
visning igår, budrunde idag, som jeg vant. men det er en dum forkjøpsrettsfrist som går ut imorgen. men vi skal bruke mamma's medlemskap som backup. :p og annonsen er allerede markert som solgt på nettet!
Så morro, bare å tenke på hva slags møbler du har fra før og sette opp reol i samme stilen
Dessuten kan du bruke reolen til planter oxo, henge en slags blomsterkasse på sidene og slikt så det myker opp konturene
Jeg kan godt planlegge jeg vettu, tegne og styre på ;D
hehe, ekke store plassen, så det blir nok litt tenking her og der. kommer ikke til å ha en diiiiger hjørnesoffa hvertfall. og heller ikke dobbeltseng. :p
Liker de hjørnesofaene som er åpen i ene enden.
Små, men likevel stor plass å sitte på.

Du burde jo ha en litt stor seng nå som du flytter for deg selv og kanskje tar med deg "noen" hjem ;D
Kjøp deg gjennomsiktig vannseng, så kan du ha fisker nedi der
men vannseng går det jo ikke an å få kjøpt lenger, de er tatt av markedet :p

neida skal nok få til noe. 375'en må jeg jo få plassert.

og seng, 120 seng er det jeg bruker nå. blir nok det jeg kjøper, maks 150. grunnen til det er å få mest mulig veggplass på soverommet, kommer nok til å ha pc og bokhyller der. så kan akvariene være i stua og på kjøkkenet. og anne, jeg er ikke den som er så desperat at jeg tar med meg hva som helst hjem :p
syns de sofaene med sjeselong i enden er fine, men alt har med penger å gjøre.. men sånn sett kommer jeg jo til å låne det meste, ha en del av egenkapitalen på en konto som buffer i tilfelle ting skulle skje, deretter skal en del gå til møblement + at jeg må nok betale pappa litt for det som må gjøres med badegulvet :p

whee. men må ikke bli for happy nå, i tilfelle en brødgjøk kommer og tar fra meg leiligheten imorra...
Du får si i fra hvis du er på utkikk etter noe spessielt. Kan jo være at noen av oss har et overskuddslager av møbler
Jeg har feks en utrolig deilig sofa i gyselig oransjebrun. Men den trekker deg nedover og man har virkelig ikke lyst til å reise seg igjen
3seter, så kan brukes som gjesteseng å vettu

Ellers har jeg tallerekener og slikt, masse greier, så trenger du noe er det bare å si ifra, kjøkkengreier (kniver og sånn) har jeg masse av
hehe, så, da er leiligheten min, kontraktmøte neste torsdag.

takker, men jeg har allerede en masse stæsj her og der og på loftet, så jeg må gå igjennom alt sammen først før jeg kan begynne å snakke om hva jeg trenger. det eneste jeg absolutt må ha er ett kjøleskap, men det har jeg ikke lyst til å kjøpe brukt...
Nei hvitevarer vil jeg tro lønner seg å kjøpe nytt, bedre og billigere enn noe gammelt skrap
Gratulerer.
Må gi oss bilder etterhvert da.
På kjøkkenet er det alltids enkelt å lure inn noen små akvarium overalt. samt på badet.

Sleeping with the fishes ja. hehe

Husk du kan ha akvariumsstuebord (ligger et for salg på rubrikkanonsene).
Lage forhøyer til senga slik at du får plass til akvarium under der.
nei, akvarie som stuebord har jeg lite til overs for. og under senga, blir vanskelig med vannbytter da :p
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap