- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Mange bøtter vann.. (side 110)
Mange bøtter vann.. (side 110)
Postet 01.09.09 kl 22:21
Tusen takk *s*
Sannecorydoras trilineatus, som regel feilaktig solgt som corydoras julii (som er veeeldig sjelden i butikken. og ellers.) ser ut som et ungt exemplar. mine så sånn ut, nå har de gullskjær og er veldig runde og nydelige :)
Hadde litt jakt her inne i dag for å 'plassere' dem *S* Fikk god hjelp fra blondviking (Per) *S* Takk til deg også *S*
Postet 01.09.09 kl 22:33
Postet 03.09.09 kl 00:08
Postet 03.09.09 kl 00:17
Postet 03.09.09 kl 00:21
Postet 03.09.09 kl 15:54
Postet 03.09.09 kl 16:59
Postet 03.09.09 kl 19:17
Postet 03.09.09 kl 20:24
Postet 03.09.09 kl 20:56
Postet 03.09.09 kl 20:58
men vannseng går det jo ikke an å få kjøpt lenger, de er tatt av markedet :p
neida skal nok få til noe. 375'en må jeg jo få plassert.
og seng, 120 seng er det jeg bruker nå. blir nok det jeg kjøper, maks 150. grunnen til det er å få mest mulig veggplass på soverommet, kommer nok til å ha pc og bokhyller der. så kan akvariene være i stua og på kjøkkenet. og anne, jeg er ikke den som er så desperat at jeg tar med meg hva som helst hjem :p
syns de sofaene med sjeselong i enden er fine, men alt har med penger å gjøre.. men sånn sett kommer jeg jo til å låne det meste, ha en del av egenkapitalen på en konto som buffer i tilfelle ting skulle skje, deretter skal en del gå til møblement + at jeg må nok betale pappa litt for det som må gjøres med badegulvet :p
whee. men må ikke bli for happy nå, i tilfelle en brødgjøk kommer og tar fra meg leiligheten imorra...
neida skal nok få til noe. 375'en må jeg jo få plassert.
og seng, 120 seng er det jeg bruker nå. blir nok det jeg kjøper, maks 150. grunnen til det er å få mest mulig veggplass på soverommet, kommer nok til å ha pc og bokhyller der. så kan akvariene være i stua og på kjøkkenet. og anne, jeg er ikke den som er så desperat at jeg tar med meg hva som helst hjem :p
syns de sofaene med sjeselong i enden er fine, men alt har med penger å gjøre.. men sånn sett kommer jeg jo til å låne det meste, ha en del av egenkapitalen på en konto som buffer i tilfelle ting skulle skje, deretter skal en del gå til møblement + at jeg må nok betale pappa litt for det som må gjøres med badegulvet :p
whee. men må ikke bli for happy nå, i tilfelle en brødgjøk kommer og tar fra meg leiligheten imorra...
Postet 03.09.09 kl 21:10
Postet 04.09.09 kl 12:12
Jeg har feks en utrolig deilig sofa i gyselig oransjebrun. Men den trekker deg nedover og man har virkelig ikke lyst til å reise seg igjen
3seter, så kan brukes som gjesteseng å vettu
Ellers har jeg tallerekener og slikt, masse greier, så trenger du noe er det bare å si ifra, kjøkkengreier (kniver og sånn) har jeg masse av
3seter, så kan brukes som gjesteseng å vettu
Ellers har jeg tallerekener og slikt, masse greier, så trenger du noe er det bare å si ifra, kjøkkengreier (kniver og sånn) har jeg masse av
Postet 04.09.09 kl 17:17
hehe, så, da er leiligheten min, kontraktmøte neste torsdag.
takker, men jeg har allerede en masse stæsj her og der og på loftet, så jeg må gå igjennom alt sammen først før jeg kan begynne å snakke om hva jeg trenger. det eneste jeg absolutt må ha er ett kjøleskap, men det har jeg ikke lyst til å kjøpe brukt...
takker, men jeg har allerede en masse stæsj her og der og på loftet, så jeg må gå igjennom alt sammen først før jeg kan begynne å snakke om hva jeg trenger. det eneste jeg absolutt må ha er ett kjøleskap, men det har jeg ikke lyst til å kjøpe brukt...
Postet 04.09.09 kl 17:31
Postet 04.09.09 kl 17:41
Postet 04.09.09 kl 18:00
Gratulerer.
Må gi oss bilder etterhvert da.
På kjøkkenet er det alltids enkelt å lure inn noen små akvarium overalt. samt på badet.
Sleeping with the fishes ja. hehe
Husk du kan ha akvariumsstuebord (ligger et for salg på rubrikkanonsene).
Lage forhøyer til senga slik at du får plass til akvarium under der.
Må gi oss bilder etterhvert da.
På kjøkkenet er det alltids enkelt å lure inn noen små akvarium overalt. samt på badet.
Sleeping with the fishes ja. hehe
Husk du kan ha akvariumsstuebord (ligger et for salg på rubrikkanonsene).
Lage forhøyer til senga slik at du får plass til akvarium under der.
Postet 04.09.09 kl 22:34
Postet 04.09.09 kl 23:01
Postet 05.09.09 kl 12:46