Tropheus tråd (side 115)

Takk for det Roger, kjøper gjerne fisk av deg. Blir nok til at jeg kjøper småfisk denne gangen, var 20-25 stk jeg også tenkte på. Kan jo hende det blir noe frafall.
Men det kan vi ta over mail når den tid kommer.. Sleng ut noen bilder av de dubbene dine når du får tid a :=)

Webzoo hadde ikke alt på lager så det måtte bestilles og jeg har heller ikke noe hastverk med å få det igang da jeg har 1000 prosjekter både inne og ute om dagen...
=/

Hadde først tenkt til å bruke Juwel sitt innv. filter, men så fikk jeg se at varmekolba hadde smelta hull på boksen, så da lager jeg meg ett filter selv i det ene hjørnet.
Blir morro å få opp en troffetank igjen Kan vel allerede tenke meg hvor dette går
Endelig begynner jeg å få litt tid til tropheusene igjen!
Det har blitt litt tynnet ut i ilangi gruppa mi så jeg trenger litt tilskudd av ny fisk

Er det noen som har eller vet om noen som selger ilangi, gjerne yngel?
Godt å se fler popper fram tror Thomas/askakvaboden har
På torsdag kom det 31 svære murago av superkvalitet til Aurskog.
Sorry dårlig bilde.
Kommer bedre senere når de får gått seg til
Thanks Om du ikke får tak i ilangi kan jeg prøve etter hvert
Fine fregner ! Blir bra nå når jeg kommer igang også.. Sparke litt liv i tråden igjen ! Pøs på med bilder den som har

God ferie og sommer til den som har det!
Jo takk for det, men nå har det ordnet seg!
Gleder meg til å hente 20 stk ilangi om litt
Da er det noen uker siden Ilangien kom i hus Alt har gått veldig bra og de trives og vokser! Et lite bilde av de små og store
Badat
Are jeg kan se at også du har oplevet den herlige kælder hos Badat. Har du hans mail, for den har jeg mistet
Hei! Jeg har desverre ikke mailen hans. Kanskje Roger har den?
Badat har gitt seg.
Finnes ikke en fisk i kjelleren hans lengre
da får jeg inn litt tropheuser igjen , hyggelig att interessen er voksene igjen
får inn tropheus kirza+ ilangi + bulu point + red rainbow + mye annen tanganyika
passer are sin vakre red rainbow 40 stk går i 720 litern vakre fisker å være barne vakt for
ja godt man har gode venner som kan hjelpe til litt thomas setter pris på det.. blir spennende og se når du har fått inn mer fisk.. ser ut som det skjer litt på husfronten her så da kan det jo hende jeg kan få henta fiskene mine snart
di koser seg her ingen fare i stor form nå
fikk inn masse flott i dag , ta en tur en dag det passer seg
Klar for troffer..
Jepp...! Da var jeg nok en gang klar for Tropheus etter laaaang tørke.

Er det noe igjen av det gamle troffemiljøet?

Dette kommer til å ta helt av, kjenner jeg meg rett.

Jo da.. Noen holder da koken men av de gamle gode tror jeg bare Magnar og meg selv fortsatt er igang.. Mulig Finn Cato..?
En gammel troffemann starter opp kara igjen - til tross for junimnd.

Har savnet å være våt helt opp til albuen og ikke minst Tropheus. Savnet fiskemiljøet

Som jeg skjønner er interessen dalende for Tanganyika - i alle fall hos søta bror.

Magnar og Roger - har dere fisk for øyeblikket? Send meg en PM
Hvilken troffetype starter du opp med Atle ?
Skal se om jeg får tak i tropheus kambwimba og så må jeg nesten ha noen Pemba - svak for den..
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap