Tropheus Bilder (side 116)

Det var en fin gruppe med red rainbow fra kapere, 3+20, i tyskland.
Et fint yngelkar er 1000l dunken til vibeke og dem Da vokser fisken fort skal du se!
hehe ja der sa du noe Det hadde ikke vert dumt! Får overtale Erik til å bygge
akvarierom under terrassen først
badat
[QUOTE=Roger Kaasa]... I morgen henter jeg mine kiriza og jeg gleder meg som et barn:)

Hopp sann. Hvor skal du hente dem? Ikke retning Ørebro vel?

Hei kaptein Badat

Skal til Ørebro neste helg.
I dag har jeg vært i Falkjøping hos Andreas.

Mvh Roger
Har noen prøvd svart sand på sine troffer? Eller har bilder av kar med sort sand? Har lyst å prøve det i molirokaret men blir visst nedstemt her hjemme hehe...
Roger Kaasa
... Skal til Ørebro neste helg. I dag har jeg vært i Falkjøping hos Andreas. Mvh Roger

Ohhhh.... Er det den gruppen med orange hanner og gule hunner?
Jeg nevnte Ørebro pga Nkonde. Men nå ble det ikke noe av.
Spytter Frontosa hunnene dine snart Roger? 2 hunner blir det ca. 20 yngel eller?
Vibsi
Har noen prøvd svart sand på sine troffer? Eller har bilder av kar med sort sand? Har lyst å prøve det i molirokaret men blir visst nedstemt her hjemme hehe...

Prøv Kristian. Hvis jeg ikke husker feil så nevnte han noe om det forleden dag.
badat
[QUOTE=Roger Kaasa]... Skal til Ørebro neste helg. I dag har jeg vært i Falkjøping hos Andreas. Mvh Roger

Ohhhh.... Er det den gruppen med orange hanner og gule hunner?
Jeg nevnte Ørebro pga Nkonde. Men nå ble det ikke noe av.
Spytter Frontosa hunnene dine snart Roger? 2 hunner blir det ca. 20 yngel eller?

Ja det er den meget omtalte kirizagruppen på ciklid.se
Hunnen spyttet, Badat.
Neste gang skal jeg fange fisken å tømme den
Vibsi

Aldri ha mørk sand under red varianter.. Da mister du mye av rødfargen etter min og andres erfaring.. Men under black varianter syns jeg det er kult.. Hadde en gang et akvarie med hvit faxekalk btn, sort sand og 20 kirsebær.. Det var veldig kult!

Grattis med ny fisk roger! Legger ved et mms bilde fra jessheim
Ja, disse troffene var vært tur til Sverige i dag.
Takk for hyggelig selskap Magnar.
Mat fikk vi også
Ja så det har vært selskapsreise i dag?!
He...he... 2 unge karer og noe kasser med fisk.
Oy,oy Kristian.

Det begynner å bli fisk

Vi vet jo begge hvordan de blir som store...
Hva om du snart tar med ditt kamera en tur til Jessheim?
Jeg lover å fjerne alger og stille med kaffi
Jeg ser at du klarte ikke å få frem riktig farge til fisken Kristian.
Ellers flotte Moliro.
Noen bilder av mine troffer igjen! Makter ikke å ta bedre bilder enn dette jeg altså (blir GAL) Bruker ett Canon EOS 350 Digital med EFS 18-55 mm. Noen tips til ett bedre linse?

Ellers så ser det ut til at alt går bra, i begge kar vel å merke! Bygget rammeverk til møbel idag, håper å få kledd det imorgen, evnt malt det hvis jeg gidder! Så det går fremover med kar nr.3 også Sakte men sikkert!! =)

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Flott akvariet du har Kenneth.
Bildene er bra dem. Bedre enn de bildene jeg har tatt ihvertfall.
Skal det bli bedre så må du nok gå over macro linsje.
Takker for det Badat, er jo ganske fornøyd selv! Hva slags yngel har du nå om dagen?
badat
Jeg ser at du klarte ikke å få frem riktig farge til fisken Kristian. Ellers flotte Moliro.

Hehe, hva mener du badat? Det er fisk under grolux og høykelvins saltvannsrør.., Det blir ganske høye kontraster med en 50 mm 1.4 blender da.. Fiskene ser faktisk sånn ut, og du må gjerne komme å se De begynner virkelig å bli fine, og det tror jeg at jeg kan takke NLS growth for..
Jeg liker 50mm med stor blender.. Da slipper du blitz, og kan ta ganske skarpe bilder i dårlige lysforhold!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap