Sissis våte drømmer (side 116)

Under min intense stirring etter tegn på fiskene, så oppdaget jeg plutselig ei lita knallblå tigerreke! Har sett reker med egg, men aldri småreker, så nå ble jeg faktisk veldig glad

Veldig godt med en liiiten opptur...
Jeg leste "Hun er ei voksen elskovssyk dame", og tenkte hva i alle dager x)
Hi,hi, tusen takk for en god latter KajaB
Nå er jeg hjemme igjen, og de to små gule ligger til "oppvarming" i akvariet. Nå skal jeg bare ha en kopp kaffe, så skal jeg gå løs på plantene. Regner med det blir en sen kveld....

Tusen takk Sissimor, det var kjempekoselig å treffe deg, og veldig morsomt å studere alle karene dine. Og når det attpå til var to så skjønne puser i heimen, ja - da er jeg solgt jeg vet du ;ø)

Veldig hyggelig å treffe deg også tante ;D

Vel hjemme fra møte i klubben, så syns jeg ikke lenger synd på meg selv. Det er et par som har hatt stooore tap i det siste. En form for hvitprikk dog, men at det har utradert så store mengder fisk kan meget godt ha sammenheng med uhumskheter i vannet...

Ser 3 concolorer nå, så er spent på hvordan dette går...
Noen som er overraska?
[External Image]
Vet jeg ikke skulle hatt inn nye fisk før alt var greit, men disse var bestilt før alt styret begynte, og da jeg kom på dem, var det for seint å avbestille dem. Ser ut til at de har det aldeles utmerket da, og de 4 nye vimser sammen med den jeg hadde fra før. Er så søte atte

Jeg har fortsatt 3 concolorer. Har ikke funnet noen døde i dag, så krysser fingrene for at det fortsatt er 4. Byttet ei bøtte vann nå, med nyinnkjøpt Aquasafe, og fortsetter å håpe. Har også tilsatt Escha-medisinene for sikkerhetsskyld, for kan jo ikke ha noe uutprøvd...
Av fare for å si helt feil...har du kjøpt Panda?? I så fall er jeg ikke overrasket
iiiih, de er så fiine når de ligger på rekke og rad sånn
De er så fine når de ikke ligger sånn på rekke og rad også Grapejuice ;o) Gratulerer med flott fisk Sissimor!
De lå sånn bare fordi jeg stakk kameraet oppi ansiktet på dem. Ellers virrer de rund hele tiden, og er så søte at de er til å spise opp

Og så har Laila vært og lakt egg oppi skummet til Leif i dag
Hei mamma

Vi ville bare stikke innom her og si at vi har det bare bra. Vi bor i et kar på 180 liter, og vi har mange kamerater å leke med her. Det bor ei sur, gammal kjærring her som ser ut omtrent som oss også, men hun bryr seg ikke om oss og vi bryr oss ikke om henne. Det går fint an å leve her altså. Vi har til og med funnet en plante med alger på! Ren lykke! Håper du ikke savner oss alt for mye.

Hilsen de små gulingene

[External Image]
Åh, for en hærlig hilsen
Var å hentet denne boka på posten i dag, så nå har jeg lyst til å begynne på nytt i alle kar! Virkelig mye vakker inspirasjon...
Sissimor
Var å hentet [URLBLOCK1] på posten i dag, så nå har jeg lyst til å begynne på nytt i alle kar! Virkelig mye vakker inspirasjon... ;)


Åååh! Den boka har jeg også, Sissimor! Den er flott! Er litt sånn "coffee table-book" hos meg, har den liggende framme til å bla i stort sett hele tiden.
Leif er dedikert far...
[External Image]
Stilig yngelbilde Er artig å se de små vokse opp
Det er det, selv om jeg er litt bekymra for å få et hanne-problem...

Har 3 yngel etter Odd og Märtha i en 15-liter, som det begynner å bli litt størrelse på. Den største, som er fra et tidligere kull enn de andre, er snart 3 cm med halen. Ser ut at den blir veldig lik foreldrene. Hissig mot småsøsknene begynner den også å bli
[External Image]
[External Image]
Dette er yngel ja Aquagal

I dag har jeg flyttet litt fisk. Imbellisene som har gått i karantene i Speilsalen, er nå på vei over i Rio Fantasia. Ser ut til at jeg har mistet en, siden jeg bare fant 5, men litt svinn må en bare regne med når en får posen direkte fra Imazo. Lite farger å se i tilvenningsboksen:

[External Image]
Ser ut til å være to hanner og 3 hunner.
[External Image]
Når Speilsalen nå ble ledig, flyttet jeg pygméguramiene over dit. Har mistet 2 av disse, men de er fryktelig små, og disse også kom direkte fra leverandør. Den som mangler et øye lever i beste velgående, men det mangler som sakt (eh, skrevet) et par av de minste.

De to største betta-barna, de på bildene i forrige innlegg, ble nå flyttet over i den Plæstikken som de små guramiene tidligere gikk i. I Fæntæstikk, der de flyttet fra, oppdaget jeg en bitteliten betta også! Denne er garantert etter Reidar og Lilja, for de lekte en gang i dette karet.

På Kanten av Plæstikk Fæntæstikk henger det nå en EB-box men noen honning-barn, og noen av barna til Leif og Laila. Begge deler nettopp frittsvømmende. Blir spennende å se om noen av disse vokser opp
Jeg blir så motivert når jeg ser hvor mye du styrer og holder på, må nesten ta et lite vannbytte! Hvordan går det med bok-lesinga? Er det mye fint? Har du noen snik-titt bilder fra boka?
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap