Mange bøtter vann.. (side 119)

Hvilken buss er det som går dit?
02 mot sandefjord. stopper rett etter butikken, litt lenger bort i svingen på returen. men når du skal hjemover er det alltid noen som er villige til å kjøre deg hjem
Da skal jeg prøve å se hva jeg rekker Litt lange dager til tider siden jeg pendler, men hadde vært veldig gøy å få til en tur.
ville blitt veldig koselig om du orket å komme, det blir som regel mest koseprat, vi er verdensmestere i avsporing :p

gjort om på 20 litern min, nye planter og slikt. men som forrige gang jeg bytta mye vann kom det med en gang et trådslim på planter og ting... æsj.
.... lommeboka mi gråter. hvorfor får dere vite om noen uker... kanskje på nyåret :p
Sånt kan du ikke gjøre mot stakkars nysgjerrige sjeler
jeg skal få meg en gruppe fisk. totalt vil det koste meg ca 3600 kroner. og det er en type cory. mer sier jeg ikke før alt er i boks ^^
Åhhhh det hørtes kjempespennende ut
Tror jeg vet det.
Blir også nye coryer på meg.
Black_Flys
Tror jeg vet det. :) Blir også nye coryer på meg. :)

hyyysj! :p men spørs hvor lenge jeg greier å ruge på det lol
Tror jeg vet hvilke det er jeg også Har vurdert dem selv, men spørs om jeg har penger til det nå før jul.
hehe, de som har fulgt med på den aktuelle annonsen kan nok gjette hvilken fisk det er ja :p som sagt, lommeboka mi gråter, men heldigvis har jeg det ikke altfor trangt selv om jeg nettopp har kjøpt leilighet
sitter nå og lurer på hva det egentlig er jeg har gjort... jaja, nå er fisken bestilt og alt :p

men men. oppdrag redd kampfisk har gått bra, måtte tømme 96 litern for inventar for å få tak i henne men. nå går hun i ne nyrenovert 20 liter med gobiene, det går overraskende bra. de glor på hverandre men det blir ikke mer enn det. da jeg kom og satte meg ned kom hun til frontglasset for å glo på meg :p
Sanne
sitter nå og lurer på hva det egentlig er jeg har gjort... jaja, nå er fisken bestilt og alt :p men men. oppdrag redd kampfisk har gått bra, måtte tømme 96 litern for inventar for å få tak i henne men. nå går hun i ne nyrenovert 20 liter med gobiene, det går overraskende bra. de glor på hverandre men det blir ikke mer enn det. da jeg kom og satte meg ned kom hun til frontglasset for å glo på meg :p

Gratulerer, Sanne! Må innrømme jeg misunner deg litt nå ja Når du får de i hus tror jeg ikke du vil angre deg for å si det sånn. De er virkelig verd hver krone! Har utrolig lyst på de selv, men vi får se hva det blir til.
hehe, kommer nok ikke til å angre nei, men likevel. ellers er det full rulle overalt, yngel og maller og annet farter rundt. har tatt et par snutter, men det tar år og dag å laste de opp :p
min nye kampfiskhanne. han er ganske tøff i trynet, flerrer gjeller og greier. men samtidig litt pysete :p
<embed src="http://www.youtube.com/v/rOm5k5Kpkus&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed>
woohoo! kampfiskjenta har farget ut, kun en dag etter hun kom i nytt kar. så gobiene plager henne nok ikke. hun er så pen i blå metallic
vært på møte idag, intimt som vanlig :p fikk med meg noen nye planter hjem, fiskene ser ut til å like det :p

96 litern har fått seg en overhaling
[External Image]

en ganske gjengrodd 64 liter
[External Image]

nyrenovert 20 liter
[External Image]
Flotte kar, likte spesiellt 96 L din! For meg ser det ut som en fin dag hvor morgensolen lyser ned i vannet
tusen takk men det er nok bare et lysrør som lyser oppi der :p

min flotte lille frøken
[External Image]

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap