*Skjitprattråden* (side 12)

Denne her blir jeg aldri lei av, ler så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg

http://www.snabbstart.com/film/4ba2f1a623

Denne ler jeg kjempegodt av. Ha på lyden
ha ha kjempe artig så mye lyd av den lille skapningen
Lasse Gjertsen.
Han kan verken spille piano eller trommer, men er sinnskykt god å redigere film.
(ingen av lydene i filme er fikset på etter opptaket.)

Og igjen, Lasse Gjertsen, nå som human beatbox.
Arne Kristian
[URL=http://www.start.no/filter/embed_click.html?link_id=1885 ][/URL]
Hehe, det så nå igrunnen litt artig ut
Herregud as
Verden driter vel langt f**n i det her vel???? Monarkifaenskap

Vits i å legge på forsiden til VG.no

Søppel
Fullstendig enig, Høyer`n!

Flette Marit er norgeshistoriens største golddigger.
Tidligere narkoman og med særdeles lav moral når det gjelder en annen ting.

Jeg har alltid vært motstander av monarkiet, men likevel har jeg respektert kongebarna.
Vi kan vel trygt si dette synet har forandret seg!

Flette Marit og Ari burde vært en glimrende, og glemt, kombinasjon.
Hu har en fortid som Kristiands største ludder. Har en kompis som har vært bortpå a... Hehe. Har også noen filmer på data'n av hu og noen mannfolk, for å si det sånn.

Men men, nok fylle-frustrasjon fra min side

God natt
Donald
Fullstendig enig, Høyer`n! Flette Marit er norgeshistoriens største golddigger. Tidligere narkoman og med særdeles lav moral når det gjelder en annen ting. Jeg har alltid vært motstander av monarkiet, men likevel har jeg respektert kongebarna. Vi kan vel trygt si dette synet har forandret seg! Flette Marit og Ari burde vært en glimrende, og glemt, kombinasjon.

Jeg kan personlig ikke fordra monarkiet da det er en anakronisme av dimensjoner og strider mot mitt grunlegende prinsipp om at vi er alle like ved fødsel og død... Nok om det. Det jeg ikke liker er din innbitte motstand mot å gi et menneske en ny sjanse... Selv om hun har en heller tvilsom fortid med div. utagerende festing osv bør hun da få en ny start hun som alle andre? At hun er lutrygga og dempa pen spiller ingen rolle i denne samenhengen, prinsippet er at det skal være lov å legge fortiden bak seg og starte på nytt.

Høyer`ns utblåsning om hennes seksualmoral sier mer om hans syn på kjønnsrollene enn om noe annet. Som så mange andre har jeg ikke hatt kun en dame gjennom livet og tidvis vært en smule promiskuøs... brukes det mot meg? Nei ikke så langt jeg kan se, men er du "dame" så får du stempelet ludder.

Vi får trøste oss med at Mette Minus og Harry Bein nok er begynelsen til slutten for det norske kongehuset... Folk flest greier ikke helt å svelge dem...
Jeg lurte litt på om dersom jeg fikk noen til å gjøre dette med min bil, slipper jeg da å vaske den?
Arne Kristian
[QUOTE=Donald]Fullstendig enig, Høyer`n! Flette Marit er norgeshistoriens største golddigger. Tidligere narkoman og med særdeles lav moral når det gjelder en annen ting. Jeg har alltid vært motstander av monarkiet, men likevel har jeg respektert kongebarna. Vi kan vel trygt si dette synet har forandret seg! Flette Marit og Ari burde vært en glimrende, og glemt, kombinasjon.

Høyer`ns utblåsning om hennes seksualmoral sier mer om hans syn på kjønnsrollene enn om noe annet. Som så mange andre har jeg ikke hatt kun en dame gjennom livet og tidvis vært en smule promiskuøs... brukes det mot meg? Nei ikke så langt jeg kan se, men er du "dame" så får du stempelet ludder.

Vi får trøste oss med at Mette Minus og Harry Bein nok er begynelsen til slutten for det norske kongehuset... Folk flest greier ikke helt å svelge dem...

Jeg er så enig i det du sier, Arne Kristian.
Men om monarkiet vil forsvinne med det første.. jeg tviler.
Ari & Martha har jo meldt seg ut så mye de kan, men etter at Haakon og Mette Marit fikk flere barn sammen har vel bare populariteten hennes steget.
Tror ikke det som avgjør monarkiet er de kongelige (hvem de er, hvem de gifter seg med), men folket.

Og når generasjonen etter oss bestemmer kan det jo hende de vil presse gjennom avstamning ang monarki.
Eller vår generasjon (nå tenker jeg sekvsagt på MIN, glemmer at det er mange her i generasjonen etter meg... eller midt mellom. Jeg er 30+ nå)

De som "husker krigen" er nok mer tilhengerer av monarki enn oss etter de.

Og ang seksualmoral-
helt enig med Arne Kristian.
Hvem hun har hatt sex med før spiller ingen rolle.
Utrolig gammeldags tenkning ute å går her *ler*
Elin Pedersen
Jeg lurte litt på om dersom jeg fikk noen til å gjøre [URLBLOCK1]med min bil, slipper jeg da å vaske den?

Joda.. men du kan kanskje få seriøse lakkproblemer pga alt limet på alle post- it lappene..?
Flette Marit fortjener helt klart en ny sjanse.
Men ikke i kongehuset. Det er bare tragikomisk.

M. L. har vel ikke akkurat meldt seg ut.
Hun tjener penger på sin bakgrunn.
Solistopptredener og prinsesse-barnebøker.
Hverken sangstemme eller litterære ferdigheter er vel noe å applaudere?
Hun bruker bakgrunnen sin kynisk for å tjene penger.
Donald
Flette Marit fortjener helt klart en ny sjanse. Men ikke i kongehuset. Det er bare tragikomisk. M. L. har vel ikke akkurat meldt seg ut. Hun tjener penger på sin bakgrunn. Solistopptredener og prinsesse-barnebøker. Hverken sangstemme eller litterære ferdigheter er vel noe å applaudere? Hun bruker bakgrunnen sin kynisk for å tjene penger.

Med "meldt seg ut" mener jeg oppdrag som kongelig.
(Slike viktige ting som å åpne bruer.. eller representere Norge i utlandet, feks når norsk laks skal selges)

Ny fisk oppdaget
Ta en kikk på denne søte krabaten her. Jeg vil å ha!! video
Den ser ikke helt god ut den der
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap