Gk,s våte hjørne. (side 12)

Gratulerer med dagen geir, takk for hjelpen med å sette opp akvariet mitt.
Takk for det alle sammen

bare hyggelig audun
Har gjort en avtale med pappa nå...(shjefen:S).
Hvis jeg selger 75 literen min så kan jeg få kjøpe 2 120 litere

Da vil det alt i alt bli... 412 liter med vann på rommet mitt...

Inaktiv bruker
hei gk hvordan går det med nynglene dine på Apistogramma hongsloi ?
detv er blitt store og fine nå de Så snart de er salgs klare så skal jeg selge dem. Har lyst til å prøve en ny dvergciklide... da apistogramma opal.
Javel!!
Er det greit å ha ancistrus neontetra og scarlarer i samme kar?
Ja, bare pass på at neontetraene er større en scalarens munn, hvis ikke så blir de spist.
Inaktiv bruker
hei gk sal du sele di voksene Apistogramma hongsloi eller bare ynglene siden du sal safe deg apistogramma opal
Jeg har allerede solgt hongsloi-hannen og de to hongsloi-huene, det jeg har igjen er en hunn med yngler. når yngelen ikke er avhengig av mora lenger så selger jeg henne. Da skal yngelen vokse opp og bli solgt.
Inaktiv bruker
tid tror du at di er leverings klare ?
tja... en liten måned tenker jeg.
Nå er jeg akkurat blitt ferdig med å fange de 9 corydoras paleatusene, skal til byen å levere de litt senere i dag.

Mens jeg drev og fanget paleatusene virmlet det opp masse eikeblader, og hva gjemte seg under de? joda massse paleatus yngler.. det så ut og være ca. tre forskjellige kull. Så nå jeg selger 75literen på onsdag vil disse fiskene bli flyttet veri eget oppforingskar.

Men til min store sorg var det masse døde smykketetraer i begynnelsen var det 13, nå er det 6 igjen...
Bilder
Nå har heg endelig fått låne et speilrteflekskamera slik at jeg kunne ta noen bilder. Mons og Ludvigg ble stjernene denne gangen... men bare vent snart kommer det noen bladfisk.

Mons
[External Image]

Ludvigg
[External Image]

Ludvigg
[External Image]
Bilder
flere bilder...

Mons
[External Image]

Mons
[External Image]

Ludvigg
[External Image]
også en liten oppdatering på to av karene...

slamkryperkaret
[External Image]

75 litern
[External Image]
For noen særdeles fotogene modeller de er, Ludvigg og Mons
Skikkelig fine bilder!

For å si det på godt norsk; tåler de trynet på hverandre? hehe
(jeg kan lite eller ingenting om slamkrypere)
mona o
For noen særdeles fotogene modeller de er, Ludvigg og Mons ;) Skikkelig fine bilder! For å si det på godt norsk; tåler de trynet på hverandre? hehe:-) (jeg kan lite eller ingenting om slamkrypere)


De kan fint være på samme rot, men Mons viser klart at det er han som er sjefen. spesielt når det er Fòringstid
Ancistrus hann
Legger bare til et bilde av ancistrus hannen som nå akkurat er blitt ferdig med et kull med yngler.

ancistrus
[External Image]
Auksjon
Nå har jeg akkurat kommet hjem ifra juleavslutning med auksjon.
Hvor jeg både fikk solgt og kjøpt noe
det jeg fikk solgt var 5 Corydoras shultzei, 4 Corydoras metae, noen sverddragere, to kysse guramier og tre regnbuefisk.

og det jeg fikk kjøpt var en fluval 1 innvendig filter, 200Wats varmekolbe, 5 klorereker, 5 Corydoras aeneus(er oppe i 13 nå) og en decumbus(laang sverdplante)

De to nye karene mine kommer i løped av uka, disse skal jeg bruke lang tid på å innrede, slik at det ikke blir sånn som de andre karene. Hvor jeg bare er fornøyd i et par uker.
Inaktiv bruker
hei gk la meg jete di 5 Corydoras aeneus komm fra seler numer 18 ?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap