Den store Petrochromis tråden (side 12)

Takk Kristian, Nsumbu var det ja! Her er filmen

Og siste Petro er en gruppe unge Orthognathus Ikola.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Bare hyggelig, gjør jo litt research i forkant av fisk som kommer Tror faktisk det er din gruppe som vises i filmen fra afrika.. Kommer fram til samme antall, og samme antall store hanner.. Det er ikke alle som har det. Vil også si at macene fra nsumbu viser seg ekstremt mye bedre i virkeligheten. De er drittfine.

Ellers så syns jeg at sendingen til badat virket veldig friske og i godt hold. Gleder meg til å hente fisk til uka..

Har du litt mere bilder badat?

Mvh,
Kristian
<embed src="http://www.youtube.com/v/Cjm82kyciYI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Flere "Orange".

[External Image]

[External Image]

[External Image]
flotte bilder. vi går med planer om og ha petroer i 530l og en troffe gruppe i 375l men blir litt på sikt. har noen kjøtt spisere som jeg ikke helt klarer og bli kvitt...
saffen
flotte bilder. vi går med planer om og ha petroer i 530l og en troffe gruppe i 375l men blir litt på sikt. har noen kjøtt spisere som jeg ikke helt klarer og bli kvitt... :)

Ta med alle dine Calvus til meg så bytter vi hvis jeg har noen du kan tenke deg, S.A.
Ja da har jeg forelsket meg. Erik er fremdeles trygg, men vet ikke om troffegruppene er trygge etter at de nye petroene kom i hus. Litt av noen beist, men super vakre fisker.

Polyodon Moba

Hannen først..

ingenting er ordnet på i photoshop e.l, den har helt fantastiske farger. Og dette er bare etter 3 dager i karet...
Skjønner ikke at du klarte å gi disse fra deg Kristian Men sef veldig bra for meg hehe
Litt flere bilder av hannen. Ligg merke til forskjellen på moba hannen og Longola hannen veldig dårlig bilde, men sier litt om str på moba
Så er det damene sin tur. De er knallgule under haken
Litt flere dame bilder må til
its the beast from ...... ingen tvil om det......
Han må være den største Petro som befinner seg på norsk jord akkurat nå.
Synes han ligner litt på Rainbow Kipili.
Uansett... alltid gøy med nye fisk. Gratulerer!
Takk for det Badat Gratulerer selv. Masse godbiter du har nå
Godt å se at du er fornøyd Vibeke. Neste sending fra sjøen til tyskland inneholder sp.red bulu pt, vilde trewer og moshi sibwesa

Gleder meg til å få hentet fiskene mine hos badat. Det er fult kaos i petrokaret, så nå trengs de sårt! Har fylt karet med plastbakker og lokk, og dette fungerer faktisk.. Dagen etter dere hentet fiskene var det full kamp som resulterte i en longola i flytenett. På det verste måtte jeg stå og slå de i hodet mens jeg fant fram flytenettet! Og troffer blir omtalt som hissige.. De er noen lam i forhold!

Så flott da Kristian. Vi tar vel svensker igjen når det gjelder Petro...He.. he...

Ja, slik er ulempe med for få Petro igjen i kar. Dette gjelder også Tropheus for den sak skyld. Jeg tror jeg må begynne med import av japanske robotpetro da gitt. Bare sånn i tilfelle jeg havner i din situasjon Kristian. Heldigvis så har jeg ikke det problemmet foreløpig.

Alle kar er fulle av fisk. Nå er de i kjempe fin form. De stormer til glasset så fort jeg nærmer meg. En gang med rekemiks og flere ganger med spirulina daglig. 3 kilo rekemiks holder akkurat en uke. Må nok gå til innkjøp av egen fryseboks til fiskemat, da gitt.
petrocrhomis sp orthonathus ikola kekese vf
Ser man det. Ikke dårlig. Du klarte å få frem farge på dem da saffen. Om et par måneder blir dem enda finere. Da håper jeg du kommer tilbake å hente resten.
hehe tok jo mer enn jeg skulle no da.. var så vidt jeg fikk komme inn døren når madammen fikk høre handlelisten hehe hva har du igjen av dem da? fordeling?
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap