Tropheus Bilder (side 120)

Det kan vi vel Ingen fare for at yngelproduksjonen slutter med det første ser det ut for..Gleder meg til første møte i klubben
Vibsi
Det kan vi vel:) Ingen fare for at yngelproduksjonen slutter med det første ser det ut for..Gleder meg til første møte i klubben;)

Det blir mykje tøft på første møte skal du sjå... eg skal ta med meg ein del "snacks" som blir spennande å sjå på.
Hvor blir dette møtet forresten?
Bare for å piske opp litt stemning her.
Nkonde "Real" Yellow ser da sånn ut.

[External Image]
Kenneth Østby
Hvor blir dette møtet forresten?

Det blir for styremedlemmer hos Erik og Vibeke eller hos Stein Arve og Lene, det er vel ikke helt avklart, men det passer perfekt i og med at jeg tek julehandelen i Bergen i samme slengen.

ingen problem med og ta det her, vi har åpent hus, vi kaller jo oss austamarkazoo. endelig har forkjølelsen sluppet taket nå er vi klare for litt rekemiks aften saffen. beklager men har vært helt ødelagt.
Vibsi
ingen problem med og ta det her, vi har åpent hus, vi kaller jo oss austamarkazoo. endelig har forkjølelsen sluppet taket nå er vi klare for litt rekemiks aften saffen. beklager men har vært helt ødelagt.

Bare til og komme det vettu Er no her vi så...
Vibsi

hehe jAJA igjen man kaller det så mangt men etter bildene og bedømme så ligner det mer på fuglesjuken enn influensa da men men det er no bare bildene det da så hehe

men er no her vi så vettu

og rekemix er det lengesiden vi gikk tom for og så.

saffen
[QUOTE=Vibsi]ingen problem med og ta det her, vi har åpent hus, vi kaller jo oss austamarkazoo. endelig har forkjølelsen sluppet taket nå er vi klare for litt rekemiks aften saffen. beklager men har vært helt ødelagt.

hehe jAJA igjen man kaller det så mangt men etter bildene og bedømme så ligner det mer på fuglesjuken enn influensa da men men det er no bare bildene det da så hehe

men er no her vi så vettu

og rekemix er det lengesiden vi gikk tom for og så.

Gjør som meg... Laget over 10 kg med rekemiks for ikke lenge siden, så jeg har nok en stund vil jeg tro... :p
rekemix skal lages men er noen som har vært utslått av fuglesjuken.... eehhh influensa kallte de det vist ja hehe. har handlet inn 5 kg me reker s vet ikke hvor mye det blir da.
Roger Kaasa
Sjefen???

Enn så lenge
<embed src="http://www.youtube.com/v/ZASdCF6elzU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>

<embed src="http://www.youtube.com/v/1KwcFjU3Q20&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Filmet med mobilkamera..Så det er ikke noe vits i å forstørre filmen. Begynt å komme masse alger i karet nå. Disse er brune, kommer de til å bli grønne med tiden?

Kenneth
er vel heller tvilsomt det tenker jeg. brunt blir brunt og grønt blir grønt.
Men det er ikke noe farlig disse algene? Hva skal til for å få grønne alger?
Kenneth Østby
Filmet med mobilkamera..Så det er ikke noe vits i å forstørre filmen. Begynt å komme masse alger i karet nå. Disse er brune, kommer de til å bli grønne med tiden? Kenneth

Brune alger blir grønne med tid.. Bare gi dem nok lys og næring Brune alger er heller ikke farlige, men de smaker vel ikke så godt
Nkonde
jag har en grupp med så fina Nkonde till salu i Sverige
Kristian Hennig
[QUOTE=Kenneth Østby]Filmet med mobilkamera..Så det er ikke noe vits i å forstørre filmen. Begynt å komme masse alger i karet nå. Disse er brune, kommer de til å bli grønne med tiden? Kenneth

Brune alger blir grønne med tid.. Bare gi dem nok lys og næring Brune alger er heller ikke farlige, men de smaker vel ikke så godt
Jepp de blir grønne etter hvert.

Livuayngelen vår som var i et fødenett har desverre blitt middag for de voksne. Kom hjem og så at Livuaene hadde tygget hull i fødenettet under (de pleier å gresse litt restemat derfra) og spist all yngelen. 1 som overlevde
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap