Mange bøtter vann.. (side 120)

da har jeg fått ny forsending av tablettfor og nannoene har gått av skaftet. for no matvrak :p dem liker hvertfall det nye foret jeg kjøpte, dennerle's yady energy. skal visst ikke støve like mye. ikke at støv bryr meg da fiskene mine rensker opp uansett. sera viformo er topp yngelfor da det løser seg opp kjapt men blir liggende på bunn :p
begynt så smått å gjøre ting i den nye leiligheten, skaffet sparkel, maling og diverse verktøy. samt en hendig 2 trinns skammel med antiskli finnish. heldigvis er det lavt under taket for meg, da jeg har høydeskrekk :p

ellers skjer det ikke så mye, tatt noen bilder av småttisene tidligere idag. de har nå økt sin matmengde opp til 2 sera tabletter om dagen :p bilder kommer senere da jeg gikk tom for strøm..
noen yngelbilder. gleder meg til jeg kan ta ibruk glasskaret som er ment for malleyngel, verken riktige farger eller skarphet er mulig her...

[External Image]

[External Image]
Hvilke corydoras er dette, Sanne?
cw 23, orange laser. de er kjempesmå da de måtte overleve 4 uker på nærmest ingenting, men jeg håper de klarer seg uten fremtidige problemer. ser enkelte yngel er bare en brøkdel av størrelsen til de største. de er vel rundt 7-8 uker nå tror jeg
Så søte der er De blir jo ordentlig flotte når de blir litt større!
jo, foreldrene er flotte. når de lar meg få se dem :p vurderer å omrokkere hos dem ikveld så jeg kan se dem litt oftere :p
som sagt så gjort. fanget fisk og fjernet inventar, skal slamme litt og plassere ting tilbake.

og lol, den unge kampfiskfrøkenen har fått selvtillitten tilbake. nå kjeppjager hun gobiene hvis de kommer for nær :p
noen bilder, vannet i 64 litern er fremdeles tåkete så det ser ikke helt ut ennå :p

[External Image]

stjernene har flyttet tilbake til 20 litern sammen med goby og frøken kampfisk. for noen reddharer de fiskene er.. i 64 litern var jeg heldig om jeg så dem under foring :p

[External Image]

[External Image]

mr showoff. uheldigvis snudde han seg...
[External Image]
Sanne
tusen takk :) men det er nok bare et lysrør som lyser oppi der :p

Det var netopp derfor jeg synes det var ekstra fint For meg har du klart å få lysrørene dine til å se ut som morgensolen Flink du!
Det karet så kjempefint ut, knallfin rot. Du må legge ut flere bilder når vannet har blitt skikkelig klart.
neeeeeei.... kom hjem fra jobb og så at min CT kampfisk hadde skvist seg mellom varmekolba og glasset... og jeg kom altfor sent ;_;
Åh, så utrolig kjipt!
og han som var så utrolig fin... *snufs*

ikke likte frøken kampfisk å få besøk av 15 stjerner heller. hun gjemmer seg. så jeg må vel flytte dem tilbake igjen....
Huff, prøv litt til - hun kommer sikkert frem igjen, de bruker ikke å være spesielt sky de kampfiskene.
hun er faktisk litt mer fremme nå. hun var litt kuet av den rosa bølla, men hun kommer seg. men jeg savner den flotte hannen min... jaja. får vel holde utkikk etter en ny hanne...
Masse flotte kampfisker å få kjøpt nå, er knallfornøyd med Delta Tailen min - bortsett fra at han har gjemt seg i hele dag.

Her kommer en liten humørspreder til trøst:
http://filter.start.no/humor/4940

naww, søte pusen =D

ellers har jeg funnet meg den sofaen jeg skal ha i nye leiligheten men, ting tar tid. pga baderoms arbeid vil jeg knapt få flyttet inn før jul. men kan jo flytte bort alt man ikke trenger selv om man ikke har domuligheter :p

i tillegg *må* jeg male om stua etter at fjerning av veggmonterte hyller avslørte at festebrakkettene var montert før de malte veggen...
Jeg har den sofaen i loftstua mi, veldig deilig sofa Litt hard som seng, så da må du ev. spe på med en overmadrass hvis den skal fungere som gjesteseng.
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap