Mona's lille akvarierom - DEL 2 (side 120)

mona o
[QUOTE=Jan Gundersen]C140 oppdrettet er der ja.

Ok. Skriv meg opp på lista!

PS! Vet du hva boken koster i britiske pund?

Den koster £38 + porto. Det er ihht Ian mye billigere å sende større kvanta siden boken veier 1,5 kg.
Endret avatarbilde! Vekk med trynet mitt, frem med noen lekre fisker istedet, hehe

Ser du fremdeles trynet mitt i avataren, trykk F5.
Likte "trynet " ditt jeg ,kjekkt liksom å se hvem en "snakker" til
Plussmedlem
mona o
[B]Endret avatarbilde![/B] :) Vekk med trynet mitt, frem med noen lekre fisker istedet, hehe:)

Brillebildet?
milo
Brillebildet?

Nei, hadde ikke no' briller på avatarbildet her. Bare et selvportrett med trynet trøkka oppi kameraet, og som mest var lagt ut på gøy fordi det så så dumt ut, hehe, og så ble det bare værende.

Skreiv til/med deg i tråden til Loffa, men det hører jo hjemme her... Hyggelig at du er "tilbake" igjen Mona!

Simen
S i m e n
Skreiv til/med deg i tråden til Loffa, men det hører jo hjemme her... Hyggelig at du er "tilbake" igjen Mona! Simen

Så utrolig hyggelig at du tok deg tiden til å gå innom tråden her og skrive det. Tusen takk

Vi smører tjukt på og poster en sånn som takk, hehe:

[External Image]
Så hyggelig å se at det er liv og røre i tråden din igjen Mona.

Den aller første tråden jeg tråklet meg gjennom da jeg fant AF, og den som gjorde meg nysjerrig på disse coryene.

Det har jo ført til at det i løpet av et års tid har flyttet inn 4 sorter av dem her hos meg.
Plussmedlem
mona o
[QUOTE=milo]Brillebildet?

Nei, hadde ikke no' briller på avatarbildet her.

For en laang stund siden hadde du brillebilde...
milo
For en laang stund siden hadde du brillebilde... ;-)

Mulig jeg hadde det, men det var kortvarig, får jeg håpe :p
Plussmedlem
mona o
[QUOTE=milo]For en laang stund siden hadde du brillebilde... ;-)

Mulig jeg hadde det, men det var kortvarig, får jeg håpe :p

Jeg husker det utrolig nok jeg også, var sikkert for et års tid siden eller noe... Du trenger ikke bekymre deg, det var så vidt jeg husker et ganske normalt bilde der du hadde lesebrillene på. Hehe...
Plussmedlem
Litt sånn "sekretær-look", eller hva sier du Anders??
milo
Litt sånn "sekretær-look", eller hva sier du Anders??

Er det "ærta bærta sukkererta" her? Hehe

Satt og bladde litt i gamle bilder her, akvarierelaterte denne gangen, og fant et fint bilde av de yngre Corydoras eques jeg hadde (F1 import fra Skottland). Den var så fin der den satt og slappet av, at jeg poster bildet her nå, selv om det sikkert er postet en gang tidligere i tråden tror jeg (det var ferdig forminsket til AF størrelse iallefall)

[External Image]
Plussmedlem
Var nok litt i den duren, Milo, sekretær eller kanskje advokat
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

For en nydelig liten tass! Den lille eques'en var helt nydelig der den lå
tittei

Legger igjen en liten hilsen og takk for hjelpen på tråden angående ynglekasser jeg
Mange flotte akvarier du har

hilsen meg
Jeg har fått email om at pakken min med 3 liters kannen med Amtra eikebark-ekstrakt er sendt fra Tyskland. Firmaet som sendte den har sendt meg en "personlig" takkehilsen i emailen, og det sies "Vielen, vielen Dank!" (mange, mange takk) for at jeg ville handle hos dem. Det var jo hyggelig

Regner med det korker seg til litt i postgangen når pakka havner hos norske tollpost som vanlig, men heldigvis er jeg for tidlig ute til å bli sittende fast i juleposten ennå Det er en liten huskelapp til andre som uansett har tenkt å sende inn en bestilling til noen utenlandsk nettbutikk snart; gjør det nå, før juleposten setter i gang i slutten av november og helt til nyttår. Da tar ting fort flere uker ekstra! (ofte)

Vel, vel, når den kanna kommer frem, har jeg eikebarkekstrakt i mange år fremover, tipper jeg. Jeg har jo ikke akkurat 20 akvarier lenger, hehe! Med kun tre akvarier så har jeg begrenset bruk.

Nydelig av deg, TomC & Cathy og komme innom tråden min å veilede litt. Tar mer enn gjerne del 2 av kurset også . En suveren innføring jeg fikk forresten, med bilder og greier. EEEEEE-haaaaa!!!

Simen
Ser i tråden din at du fikk til å lime inn 3 bilder i samme innlegg helt på egen hånd, uten kursdel 2 og greier
Fikk litt sladder av RolfH mens jeg takket Cathy på tråden hennes. Så da prøvde jeg meg fram litt - og lyktes. Tusen takk for hjelpen

S i m e n
Fikk litt sladder av RolfH mens jeg takket Cathy på tråden hennes. Så da prøvde jeg meg fram litt - og lyktes. Tusen takk for hjelpen :)

send meg gjerne svar hvordan man gjør det er enda en veldig fersking her... og alle mine bilder kommer bare på siden av innleggene mine..
(om jeg ikke kan spørre spørsmål her så beklager jeg Mona, men vil gjerne lære å legge in bilder)...
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S
Reklame for plussmedlemskap